Dag allemaal, Ik ben uitgerekend op mijn eigen verjaardag . Ik weet dat de kans dat ik op deze dag beval maar 4% is, maar toch houd het me bezig. Het lijkt me voor het kindje echt niet leuk om tegelijkertijd met haar moeder jarig te zijn. En eigenlijk vind ik het zelf ook leuk om op mijn verjaardag in mijn eentje jarig te zijn . Is er hier iemand meer tegelijk jarig met haar kindje? Wat vinden jullie daarvan en hoe gaan jullie er mee om? Groetjes, Kiki
ik was ook op mijn verjaardag uitgerekend, later weer bijgesteld, maar uiteindelijk 3 dagen na mijn verjaardag bevallen... en nu een jaar later vieren we alleen de verjaardag van de kleine man nog maar. mijn oudste is samen met z'n neef jarig (wij, 2 zussen, deelden samen een kamer in het z'huis, ook heel raar.)
Ik ben 27 Augustus uitgerekend, en zelf 13 September jarig. Dus weet wat je gevoel is. Al heb ik er zelf niet zo heel veel moeite mee. Denk zoals er al gezegd werd dat je beide verjaardagen toch samen gaat vieren en tja dat mama's verjaardag misschien een beetje in het niet valt!
ik ben 22 sep uitgerekend en zelf ben ik 29 sep jarig..op diezelfde datum is mijn schoonvader ook al jarig dus als deze kleine echt een weekje later komt, wordt t wel heel druk met verjaardagen. Hoop echt dat ze eerder komt want t lijkt me echt helemaal niet leuk.
ik ben zelf 18 okt. jarig en ben uitgerekend op 30 okt. dus hoop ook niet dat ik eerder beval. hihihi maar onze dochter kwam ook 4 dagen later dus wie weet....
Yep ik ben op mijn verjaardag bevallen, op 30 september en was uitgerekend op 02 oktober...zeiden altijd, stel je voor op 04 okt of op mijn verjaardag, wat is nu de kans daarop?! Nou het is gebeurd!! Nu ben ik weer op 16 september uitgerekend...
Hier zijn... mijn oma, mijn broer (3jr ouder) en ikke op 3-9 jarig.... ben nu 6-9 uitgerekend.... Mocht je kindje op je verjaardag geboren worden, denk ik niet dat het voor het kindje uitmaakt... die weet immers niet beter dan met mama tegelijk jarig te zijn.... Zelfde als ik niet beter wist dan met broer en oma tegelijk jarig te zijn... Alleen zou het voor jezelf even aanpassen zijn (tussen mijn zoon en dochter zitten trouwens maar 3 dagen, dus vieren we hier ook tegelijk... )
Ik ben 15 oktober jarig en ben 20 oktober uitgerekend. Oktober is bij ons ook al een drukke verjaardagsmaand. Met Ilya was ik 10 dagen overtijd bevallen, dus misschien haal ik november wel...
Ik ben op de verjaardag van mijn vriend uitgerekend, 14 december. Ik zelf ben 11 december jarig. Dus er is kan dat dit kindje op 1 van onze verjaardag geboren word. Ik vind het niet erg als het op mijn verjaardag geboren word. Ik hoef niet zo nodig mijn verjaardag te vieren als mijn kindje maar lekker zijn verjaardag kan vieren
Ik ben op 15/1 uitgerekend, op mijn verjaardag... Iedereen vraagt dus ook of we dat zo gepland hebben. Hoe dan ook, ik zal na 10 jaar mn verjaardag weer moeten vieren vrees ik... of de kleine nou op de uitgerekende datum komt of vlak er voor of er na. Zou wel een mooi verjaardagscadeautje zijn toch?
Bij ons was de kans heel groot dat Kyra op een verjaardag geboren zou worden. Ik was 17 september uitgerekend. Ik ben zelf de 9e jarig, mijn schoonvader de 15e, mijn oom de 18e, mijn zus de 19e, en nog een oom de 26e. Uiteindelijk is ze op de 11e geboren dus heeft ze het goed uitgekiend. Het komt er wel op neer dat mijn verjaardag een stuk minder belangrijk is geworden. Omdat mijn man in augustus jarig is vieren we alledrie de verjaardagen in één keer voor vrienden en familie en zoals het hoort staat Kyra dan in het middelpunt.
Nog niet, maar het zou kunnen: ben 19-12 uitgerekend en ben zelf 29-12 jarig. Ik hoop wel dat ons kindje wat eerder komt! Het zou ook nog heel goed met sinterklaas, 1e kerstdag, 2e kerstdag, oudjaar of nieuwjaar kunnen komen... wat ik allemaal niet hoop natuurlijk! Zo rond de 10e zou ideaal zijn
Ons kindje zou ook nog net op mijn verjaardag kunnen komen. Dat zou ik niet echt leuk vinden, omdat ik mijn verjaardag gewoon ook nog graag vier. Maar goed: als het zo is, dan is het zo.
mijn dochter is geboren op de verjaardag van mijn vader.. (die had dit al voorspeld toen ik nog maar 12 wkn zwanger was ) mijn vader heeft heel simpel gezegd, ik vier mijn verjaardag of niet meer, of op een andere dag.. want mijn kleindochter gaat voor... nu ben ik in de buurt van de verjaardag van zijn vrouw uitgerekend, die hoopt ook dat ik op haar verjaardag ga bevallen zodat zei haar verjaardag niet meer hoeft te vieren haha. in het begin vond ik het niet echt leuk, maar nu ik weet dat die dag echt voor mijn dochter is, vind ik het wel een bijzonder cadeau voor mijn vader
Ik zou het juist wel makkelijk vinden om het samen te vieren, als er een paar dagen tussen zit zou je 2x moeten vieren en daar zou ik zelf niet op zitten wachten... Ik ben 22 november uitgerekend maar wij zijn op 19 november getrouwd. We hebben dus hoop dat ons kindje op onze trouwdag geboren word! Dan is overigens ook mijn opa jarig Als ik overtijd zou gaan, dan word het kindje heel dichtbij mijn verjaardag geboren, nl 11 december en dat lijkt me dan "vervelend" om 2 verjaardagen vlak na elkaar te vieren, dan zou ik het alsnog combineren...
Dank allemaal voor jullie reacties! Jee, er zijn nog best veel onder ons die uitgerekend zijn op of dichtbij je eigen verjaardag of een verjaardag familielid! Ik voel me gelijk minder alleen
Ik ben bevallen op mijn verjaardag (21 juni). Dat was ook mijn eerste uitgerekende datum. Ik vind het eigenlijk wel bijzonder en best leuk!
bij mij zou het ook op mijn verjaardag kunnen komen. Ik ben 5 oktober uitgerekend en 21 september jarig. We hebben zowiezo wel een aantal verjaardagen rond de uitgerekende datum dus kans zit er dik in dat hij op een verjaardag geboren word. Hoop het eerlijk gezegd niet. Gewoon lekker op 5 oktober zou het beste uitkomen dus hou daar lekker aan vast. Liefs
Ik was vijf dagen na mijn verjaardag uitgerekend en uiteindelijk is hij 1 dag na mijn verjaardag geboren . Op de avond van mijn verjaardag braken m'n vliezen . Ach joh, het is het mooiste cadeautje wat je kan krijgen en of het nu op je verjaardag komt of op 1 van de dagen in de buurt, de verjaardag van je kindje is de komende jaren even belangrijker. Persoonlijk geef ik ook niet zo om mijn eigen verjaardag hoor, dat scheelt ook.