Hoi! Wie heeft er ervaring met deze termijn en hoe waren de beelden? Is het gezichtje al mooi te zien met details? Ik had in eerste instantie de echo bij een ander echo bureau gepland op 28weken maar ben door een tip van echo bureau geswitcht. Alleen was er niet heel veel plek beschikbaar en is de echo nu dus ingepland met 26wkn en 2 dagen. Volgens de echoscopiste is dit een prima termijn. Wat denken jullie? Maakt t veel verschil, 26, 27 of 28 weken?
Wij hebben de echo met 27 weken laten maken. Deze was heel erg duidelijk. Denk dat die paar dagen verschil niet zo heel veel uitmaakt.
Ik ben ook met 27 wk geweest en had hele mooie foto's. Maar ik had ook met 24,5 week een echo gewonnen op een kraambeurs en die was ook al duidelijk. Dus ik denk dat je met 26 wk ook mooie foto's hebt. Deze foto was met 24,5 week.
Mooie foto's ananas!! Duidelijk zeg! Ik ben heeeeel benieuwd zondag! Hoop ook op zulke mooie plaatjes ..
dat gaan wel mooie plaatjes worden hoor met dat termijn! de beeb heeft dan al lekker wat vetjes. ben zelf geweest met 28 weken en kon een hele mooie bolle toet zien. veel plezier!
Oooohhhh ahhhhh geweldig!!! Wat mooi duidelijk!! En wat een scheetje! Hihi ohhhh nu kan ik ECHT niet meer wachten haha!!
Ik heb een afspraak gemaakt als ik 29.5 weken zwanger ben. Ben heeeeel benieuwd of ik dan ook mooie 3D foto's krijg.
Deze is vandaag gemaakt met 24 weken zwangerschap bij Welkom bij Babyecho 3D4U - Baby echopraktijk 3D4U