3d - 4d Echo ECHT geweldig

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door channa, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    echgt onwijs kom net terug van 3 4 d echo echt onwijs ...en ja hoor meneer had de Hik...wou ff bewegen maar na de hik is ie in slaap Gevallen was onwijs mooi om te zien...:D...nu wil ik hem helemaal in t echt zien hahaha...naja nog ff volhouwe :D

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Leuk zeg! :D
    Ik dacht eigenlijk; laat maar zitten zo'n 3D pretecho, maar is dus wel het geld waard.
    Maar wat is eigelijk het verschil tussen 3D en 4D?

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het verschil tussen 3d en 4d is dat 4d bewegende beelden heeft

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    dus 4d is het beeld van 3d alleen beweegt het dan.

hoop dat ik duidelijk ben

5. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Helemaal super joh! Ben blij dat jullie je mannetje goed hebben kunnen bekijken. Ik heb morgen de pretecho...ben echt benieuwd naar ons kleine wonder! :D

6. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    jas t was egt super en heb er een dvdtje van dus kan altijd terug kijken en super fotos:D

7. meid22

meid22 Actief lid

14 feb 2007
    105
    0
    0
    Ik heb het nog met 34 weken gedaan met de vraag als het zou lukken. Was echt een super ervaring. Heb dan wel foto's van het gezichtje alleen maar echt super mooi. Zeker de moeite waard..

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    heb vandaag mijn eerste pret -echo (1uur)! :D spannend... kijken of ze nog steeds gelijk hebben ;) als bij de 20 weken echo want je hoort soms dat het geslacht niet altijd klopt .. :rolleyes: maar weer super benieuwd naar ons kleine meid ! :D :D kon er moeilijk van slapen.. ;) hahaha :)

9. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik vond het ook super, alleen onze kleine wilde zich niet laten zien :)
    23 augustus gaan we het nog eens proberen!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik snap niet dat mensen het nog 3d noemen gezien het volgens mij ALTIJD bewegende beelden zijn tijdens de echo en dus standaard 4d? Of snap ik iets niet?

Ik had met 14,5 week ook een 4d echo (deed mee aan een echocursus) en dat was ook zo ontzettend gaaf! Ik kon ons kindje echt zo ontzettend goed zien, echt zoooo mooi! Ik ben nog steeds verliefd op de filmpjes en kijken er ontzettend vaak naar. Doordat ons kindje nog klein is, kun je het vind ik veel beter zien op die 4d echo dan bij bijv. 26 weken.

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja dat klopt omdat je kindje stukken kleiner is en er volledig in beeld kan worden gebracht .. maar met 26 week kun je het kindje duidelijker zien , kwa neus mond enzo..

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik wil een 4D laten doen rond de 22/23 weken. Dan zie je idd het kindje nog in het geheel, ook al is het dan nog en mager scharminkeltje :rofl:

Mijn gyn heeft enkel 2D en 3D dus geen bewegende beelden. 3D is gewoon dat ze een 'foto' trekken van de 2D echo en dat dan omzetten in 3D.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb em laten doen met 28 weken en ik zag tot zn billetjes, verder was ie te groot. Ik ben wel van mening dat je het gezichtje wel VEEL beter kan zien... en ik geloof dat het daar 9 vd 10 keer om gaat toch :p

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

15. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Oh leuk, dat lijkt ons ook wel wat en dat gaan we ook doen :D

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ben gisteren geweest voor de 4d echo, ECHT GEWELDIG ! zo mooi om het es een x in 4d te zien , totaal iets anders als in 2d..
    foto's volgen nog in mijn fotoalbum.. !

Deel Deze Pagina