3D/4D echo wie heeft dit weleens gedaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Hoi dames op 5 juli heb ik dan eindelijk een afspraak bij baby's world in Den Haag (leidschenveen) voor de pretecho. Ik vind t echt super spannend al vind ik wel dat het duur is ben 105 euro kwijt. Wie heeft dit gedaan en zag je ook echt op wie de kleine leek?? Ben daar ook zo benieuwd naar hihi :p

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik :). Vond het leuk maar of het nu echt dat geld waard is... En ja, ik zag mijn vriend's neusje :D.

3. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Hoi,

Wij hebben toevallig vandaag een 3D echo gehad.
    Bij dokter papa voor € 135.- dus nog duurder haha..
    Het was echt super !
    Je ziet al heel goed de kenmerken van je kindje en jezelf erin terug.

4. snoepje84

Ja ze vragen er echt veel voor inderdaad maar goed dan heb je ook heel wat en je ziet je kleine in het echt dus wel apart vind t trouwens best raar dat de verloskundigen deze methode niet gebruiken ik bedoel dat is toch ook wat makkelijker voor de zwangere en vertrouwd.

5. snoepje84

Dat lijkt me dus echt gaaf tot nu toe is het maar zwart wit haha ook leuk natuurlijk maar ook gaaf dat het kan en 135 is eerlijk gezegd wel prijzig jeetje..

6. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Wij hebben 120 euro betaald en dat was inclusief een geslachtsbepaling bij 16 weken. Vorige week hadden we de 3D/4D echo, maar helaas lag ons kindje helemaal rechts in het bekken en met haar snoet in de placenta gedrukt. Ze wilde met geen mogelijkheid draaien, dus amper 1 mooi plaatje gehad. Gelukkig mogen we kosteloos over 4 wk terug komen. Als ze dan nog zo ligt hoeven we dan maar de helft van het geld te betalen, omdat we er dan niet veel aan gehad hebben...

7. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik, bij 17 en 28 weken. Super leuk!

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb het gratis gehad omdat ze een nieuw apparaat hadden in het ziekenhuis en dat moesten leren.
    Het is allemaal leuk en aardig...maar veel te duur naar mijn mening. Ik zou het er niet voor over hebben

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja hier een 4D echo laten maken, en het was echt heel bijzonder.
    Je zag onwijs goed het gezichtje, ik stond echt versteld van de goede beelden! Ik was overigens 50eur kwijt voor de 4D echo + een hele rits foto's mee.

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bij beide kinderen een 3D echo laten maken, 85€ incl cd met foto's en een dvd met de film. Heerlijk om zo naar je kindje te kunnen kijken 😍

11. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hier ook 3d/4d echo gehad met 29 weken en eerlijk gezegd vond ik het zonde van mn geld.

12. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij gister ook gedaan. Kleine lag helaas met armen en benen voor zn gezicht. Omdat we niet goed konden zien mogen we terug komen. Kost 100 euro, omdat het kennis van ons is krijgen we nog beetje korting.
    In het westen schijnen de pretechos stukken duurder te zijn. Heb wel bedragen van 200 gehoord.
    Het is leuk om he kindje eens anders te zien. Van wat we wel konden zien zagen we ook wel van wie hij dat heeft.

13. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ps. We kregen paar foto's mee (normale echo foto's) en dvd met wat we gezien hebben, dus de bewegende beelden.

14. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Wat grappig! Wij zijn vandaag ook geweest bij dr Papa! Super he! :D

15. Lypu

Lypu Niet meer actief

Met 25 weken hebben wij ook een 3D/4D echo gedaan bij Baby's world in Den Haag bij Renee :D. Het was een leuke ervaring. Wel vond ik het moeilijk te zien op beeld, dit ook omdat de baby er niet echt goed voor lag. We kregen het dvdtje mee. Ook kregen een fotolijstje met de mooiste foto in sepia erin. En we mochten een knuffeltje uitzoeken:D De foto's vind ik trouwens wel mooi geworden! Andere foto's die ook goed gelukt waren kregen we in een boekje mee. Omdat wij met 16 weken ook een geslachtsecho bij haar hebben gedaan kregen wij 10% korting. Uiteindelijk wilde ik de korting niet maar wel alle foto's (ook die mislukt waren) hebben. Dit kon en ik kreeg uiteindelijk alle foto's op een cdtje mee :D.
    Hier 1 van mijn 3D/4D foto:
    baby.jpg

16. Deniseb11

Deniseb11 Lid

26 aug 2013
    96
    14
    8
    Wat een prijzen :$
    Hier ook gedaan maar was "maar" €50 kwijt.

17. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik zit een beetje te twijfelen.
    Voor mijzelf is het niet zo nodig maar de pappa vd baby is door omstandigheden niet bij de vorige echo's geweest. Dus als hij het leuk vindt en wil betalen...
    En anders geef ik dat geld liever uit aan iets waar de baby na de geboorte nog wat aan heeft.

18. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb het ook gedaan, volgens mij voor iets meer dan 100 euro. Het was echt super mooi en na de geboorte leek hij er ook echt op.

Bij mijn eerste zoontje ook gedaan maar die vond ik tegenvallen, hij leek er na de geboorte ook totaal niet op en als ik het vergelijk met de echo van mijn tweede zoontje dan was dat beeld ook echt slecht. M

Het is belangrijk om echt een goed echo bureau te kiezen en de ervaringen te lezen. Anders is het zonde van je geld.

Ik heb dus goede ervaring met Echowonder! ;)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij de oudste in 2002 alleen een 3-D laten doen, je zag het heel goed! (Was 29wk zwanger).
    Bij de tweede in 2004 een 4-D laten doen(was ik 23wk zwanger) en bij de andere 2 ook (bij de jongste 2 was ik 29wk zwanger).
    Vond het op het einde toch wat mooier, maar wel met meer risico dat de placenta er voor kan zitten of dat het kindje is ingedaald oid.
    Vond het echt heel mooi en bijzonder!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, 4D bij 25 weken. Maar kon er niets echt karakteristieke punten van ons uithalen, mooi was het wel ;)

Deel Deze Pagina