Gister de geslachtsbepaling gehad.. En we krijgen een MEISJE Zo trots, zo leuk!! We hebben een hele mooie echo gehad met live beelden We zijn zo trots!! Gewoon niet te beschrijven Ik ben al de hele dag meisjes kleding aan het zoeken op het internet, haha. Ik wilde het gewoon even van me af schrijven
Hé Baby, leuk je hier weer tegen te komen. Gefeliciteerd met het nieuws over je dochter en fijn dat alles goed gaat. Dikke kus Novastar.
Dankjulliewel Zo leuk haha, mijn vriend is ook helemaal ondersteboven hihihi. Novastar, lief dankjewel. Idd leuk elkaar nu hier tegen te komen. Ik zie dat je een goede 20 weken echo gehad hebt en een zoon krijgt!! Super, gefeliciteerd Fijn dat alles zo goed gaat.
Dankjulliewel hihi Gericht shoppen word het zeker!! Ze is de eerste kleindochter in de familie bij mijn moeder, en bij de familie van mijn vriend Ik droom nu al van een mooie roze babykamer, straks een lief meisje met jurkjes aan, als ze wat ouder is lekker tuttelen.. HEERLIJK!!
Super leuk gefeliciteerd !!! Op de echo foto lijkt het wel een jongen? Precies zoals mijn echo drie bolletjes ? ...