Hoi dames, Ik bloed al 3 dagen allen bij afwegen. Dag een allen maar bruin korrelig iets. Dag twee en drie bruinbloed en ook allen bij afwegen. Moet wel zeggen dat mijn buik en darmen wel rommelig zijn. Niet echt krampen als vorige miskraam maar voelt warm en zwaar daar onder. Afgelopen dinsdag met 6+3 een echo gehad met knipperend hartje. Moet nu wachten tot volgende week nieuw echo en dat gaat mij echt te lang duren. De onzekerheid is killing. Is dat een onschuldig bloedverlies of beginnend miskraam? Iemand ervaring of positief verhalen?
Ooh wat naar zeg! Dan blijf je zo vreselijk zenuwachtig en onrustig he? Ik heb positief verhaal. Dit is puur eigen verhaal. Wat ik graag wil vertellen als hopelijk steun. Bij mijn peuter vaak bloed verloren (druppels helderrood) tijdens zwangerschap. Kwam wel met 35 weken maar verder geen reden kunnen vinden. Nu volgende zwangerschap niet alleen druppels maar echt serieus veel (helderrood). Nu 9 weken zwanger, 3 echo's (3x kloppend hartje) gehad. Afgelopen dinsdag bij de gyneacoloog ging ik na echo ook flink bloedden. Maar ze heeft gekeken met zo'n "eendebek" en mijn baarmoederslijm en mond ligt "gevoelig en beetje binnenstebuiten". (Sorry ben niet medisch). Ik wordt dus wel extra in gaten gehouden. Maar tot nu toe ziet het er gewoon goed uit. Moet wel zeggen heb absoluut geen krampen!! Ik merk wel dat als ik actiever ben (winkelen, dweilen stofzuigen) het eerder gebeurd. En vervelend dat je een week moet wachten. Hopelijk is er gewoon niets. Zenuwslopend hoor!!
O nog even toevoeging. Heb 2 weken terug urine laten checken op blaasontsteking (24 uur op kweek). Maar kwam niets uit. Dus dit was ook niet. Ik heb nu wel 6 buisjes bloed laten prikken voor van alles om uit te sluiten.
Mag je niet voor de geruststelling even langskomen bij de verloskundige? Een week duurt zoooo lang....
@Soullady dank je wel voor het delen aan jou ervaring. Dat wachten is idd echt een slopend iets. Al begin ik wel mijzelf te voorbereiden voor het ergst. Doorzetten doet het ook niet en dat is frustrerend
Misschien dat je toch voor weekend nog naar verloskundige mag. Zou denk toch bellen. Veel stress is ook niet goed. Ja, denk dat ik nog is zou bellen. En uitleggen.
Ik heb haar gisteren gesproken en ze zei dat de echo goed was en is al een beetje hoop. Dat iedere dag een echo doen heeft geen zin. Hoef voor mij oom niet iedere dag maar na 3 dagen langzaambloed vind ik wel een echo op zijn plaats. Ook omdat het zolang duurt tot de volgend echo en de onzekerheid en steeds bang om nar de wc te gaan. Ga van de werken een zwangerschapstest weer doen en dan kan ik misschien de afloop zien.
Ik snap je helemaal. Misschien toch een beetje pushen om voor het weekend een echo te krijgen? Anders eventueel op eigen kosten bij een echobureau? Ik duim.voor je
Positief verhaal hier. Bij mijn eerste dochter 9 maanden lang als maar bloedverlies met tussen poses. Maar toch is ze gezond geboren! Ik hoop voor je dat het goed zit, sterkte!