Ik ben benieuwd hoe laat (of vroeg ) jullie naar bed gaan. Ik ben 30 weken en werk fulltime, lig er nu wel altijd rond 22:00 uur in, maar ben om 21:00 al wel echt moe. Alleen het voelt zo vroeg om dan al naar bed te gaan.. En ook zo zonde van de avond (ongezellig)... Overdag slaap ik dus niet. Ben benieuwd wat jullie tijden zijn.. herkennen jullie dit?
Ik ben 6 weken en 5 dagen en ben nu al heel erg moe. Zou de hele dag wel kunnen slapen eerlijk gezegd. Ik ga rond 22.00-22.30 naar bed toe hoewel ik om 21.00 ook al zou kunnen gaan hoor maar dat is idd zo ongezellig. Ben altijd wel een goede slaper geweest, helemaal in de herfst/winter.
Ik ben 30 weken en zit vervroegd thuis ivm bekken en rugklachten! Vanaf week 19 sliep ik zo'n 16 uur per dag en een paar weken nadat ik thuis kwam te zitten werd het minder. Ik ga nu rond 10 uur half 11 naar bed en slaap nog zo'n 2 a 3x per week overdag wat bij!
Ik zit vanaf week 14 thuis ivm harde buiken/voorweeen. Ik ga rond 22.00-22.30 slapen, soms eerder naar bed omdat de bank dan niet meer lekker ligt . Ik slaap in de nacht niet meer door, standaard om 2.00 en 4.00 wakker. Om 6.00 gaat de wekker van manlief. Ik blijf dan tot een uur of 9 liggen. In de middag slaap ik ook nog een uurtje.
Ik lag "vroegah" altijd al om 22 uur te pitten. Nu is het voortaan 21 uur of soms zelfs half 9. Woops.
Ik ben nierpatiënt en altijd al moe vanwege me ziekte. Ik ben nu 11 weken en ga tussen 10 en 11 meestal naar bed. Ligt eraan of CSI op tv is haha. Ik word iedere nacht tussen 3 en 4 wakker en kom dan heel moeilijk weer in slaap vanwege me tinnitus. Verder gaat mijn wekker op een stagedag rond 6 uur, kleine wakker maken, eten, aankleden, kindje naar school en dan de doggy's uitlaten tot 9.15 en dan op weg naar stage. Schooldag 5.30 wekker, en dan om 8.15 de deur uit. En idd te lang op de bank blijven hangen omdat ik het eigenlijk best wel zonde van me tijd vind om zo vroeg naar bed te gaan terwijl ik zit te knikkebollen hahaha
Ik ben nu bijna 27 weken en ga rong 21.00/21.30 mijn bed opzoeken. Ik heb nog 3 kinderen rondhuppelen van 6 jaar, 5 jaar en 1 jaar en te vreten me helemaal leeg op een dag, zeker nu het vakantie is. Mijn dag begint tussen 6.30 en 7.00 en slaap overdag niet... gaaaaap... Ben blij als spruitje 4 er is, dan heb ik weer energie genoeg (denk ik dan hè )
Ik heb nu net verlof en lig er tussen tien en elf in en slaap dan lekker uit tot minstens negen uur. Voor mijn verlof lag ik er vaak tussen negen en tien al in en was dan eigenlijk al een uur goed moe. Ben een echt avondmens, dus vanaf de 30e week ongeveer heb ik steeds het gevoel dat ik onwijs vroeg naar bed ga. Gelukkig moet ml regelmatig al om 5.30 uur zijn bed uit, dus die vindt het wel gezellig dat ik vroeg naar bed ga
Een collega van mij is hoogzwanger, werkt fulltime en ligt regelmatig om 20:00 op bed . Lekker doen toch als het kan! Maakt het nou uit dat het vroeg is
Ik ben nu 12 weken en ben echt snel moe en lig aardig vroeg in bed. Ik werk 4 dagen en begin om 7:00 uur en ben rond 16:30 uur thuis en om 19:30 uur lig ik al in coma. In het weekend probeer ik langer op te blijven alleen red ik dat ook niet. Ik ga ook vaak zo vroeg naar bed omdat ik me gewoon zo misselijke en kut voel. Met slapen voel ik niks
mijn energielevel is gedaald tot onder het nulpunt. Regelmatig dat ik m'n zoontje om 19uur de fles geef en dan al niet meer naar beneden kom. Blijf ik lekker boven op bed tv kijken en val ik tegen een uur of half 10 in slaap. Ben ergens tussen 3 en 4 uur wel vaak wakker. Maar dat ben ik ook als ik veel later naar bed ga Hormonen denk ik
Ik ben bijna 24 weken zwanger. Ik heb een peuterdochter rondlopen, dus aan dutjes kom ik ook niet toe. Ik doe wat in het huishouden, boodschappen en trek er op uit met dochter... Maar ik ben evengoed gesloopt aan het begin van de avond. Als ik ga liggen ben ik zo vertrokken Ook als dat even na bedtijd van dochter is. Ik slaap 's nachts wel heel slecht op het moment... Ik heb het erg benauwd als ik op mijn rug lig. Ik ben een buikslaper, maar dat zit er dus ook niet in... op mijn zij vind ik zo beperkt. Dus ik pak alle uurtjes in de avond mee
Ik ga vaak rond 21.00 naar bed. Ik ben ook echt wel moe savonds. Maar daar komt ook bij dat bij ons om 5.00 de wekker gaat en om kwart voor 6 moeten we de deur uit naar werk.
Ik probeer rond 22.30 naar bed te gaan, maar ik val soms van vermoeidheid rond 19.00 al om op de bank.. echt gezellig voor mijn man is het jammer genoeg niet
Nu bijna 26 wkn zwanger en ik ga naar bed rond 22 uur (duurt dan nog ca. half uur-uur voordat ik in slaap gevallen ben). En mijn wekker gaat dagelijks weer om 06.15. Ik werk ook fulltime (40 upw) dus slaap overdags ook niet bij.
Ik lag er gisteravond in om 19 uur. Ik kon niet meer tijdens eten viel ik al zowat in slaap. Ben overdag ook moe maar kan helaas niet slapen met dochtertje van 4
Ook rond 22.00. Maar als ik vrij ben overdag doe ik wel een middagslaapje (van 13 tot 14). Als ik moet werken, ben ik pas om 22.30 thuis dus slaap dan rond 23.30.
Oh, zo herkenbaar! Ik ben ook iemand die graag rond 22u in bed kruipt, werk ook fulltime en sta rond 6-6u30 op. Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en heb al meermaals avonden gehad dat ik me gewoon niet kan wakker houden. En dat ik dus van 19-20u in slaap lig, tot 6u 's ochtends, en enkel opsta om dus nog naar bed te gaan. Perfect normaal hè, maar inderdaad zoals je beschrijft "niet erg gezellig". Vriend snapt het gelukkig wel Ik werk tot 17u ongeveer en heb geen mogelijkheid om overdag te slapen. Ik merk wel dat ik erg moe ben tussen 14 en 16u, terwijl dit dipje voor de zwangerschap na een half uurtje wel voorbij was. Achja ik mag verder niet klagen!
Ik 8 weken en lig om half 9 in bed. Ik word nog regelmatig wakker door m'n baby en m'n dag begint om half 6 voor werk (en om 4 uur als ik pech heb door m'n baby..). Baby slaapt overdag hazenslaapjes dus kom ik helaas ook niet aan rust toe..?ik vind het wel pittig: bij de eerste zwangerschap kon ik toegeven aan de vermoeidheid nu moet ik door.