Ik weet dat er na de bevalling iemand bij mij thuis komt van Felicitas met de babykadoos (en/of de blije doos). Nu willen wij nadat de kleine geboren is er even tussenuit naar Centerparcs. Weten jullie of er een korting via Centerparcs in deze doos wordt aangeboden? Ik had namelijk nu wel een kortingsbon in de Zwangerkadoos, maar deze is dan niet meer geldig. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast heel erg bedankt voor het meedenken
op de site van prenatal staat wat er op dit moment allemaal inzit, dat veranderd namelijk nog wel eens
Bij mij is ze een paar weken geleden geweest en toen zat er inderdaad een kortingsbon voor centerparcs in. Let trouwens op dat je je niet te veel aan laat smeren! Ze spelen gewoon in op je hormonen. Schandalig eigenlijk. Ik heb 200 euro betaald voor een serie sesamstraat-boekjes. Ze verkopen het heel leuk: "heel leerzaam, 10 boekjes en een knuffel en bla bla voor maar 17 euro in de maand, een jaar lang". Maar dat is dus eigenlijk 200 euro. Ik voel me wel een beetje een domme muts nu. (Al val ik nog mee, een vriendin van mij had twee pakketten gekocht...)
Mijn schoonzusje heeft dat ook gehad, dus ik wil wel even opletten. Voor het wist had ze al ja gezegt.
oh echt? goed dat ik dat lees, als ik weet dat ze komen nodig ik mooi een vriendin uit die niet onder de hormonen gebukt gaat
Mocht het je toch overkomen en heb je later spijt, je kan terug! Binnen 7 of 9 dagen, kun je de koop ongedaan laten maken.
je kan beter last minutes of andere aanbiedingen afwachten volgens mij geven die meer korting als de bon in de doos (met heel veel voorwaarden en moet je speciaal voor bellen e.d.) Wij hadden nu ook 140 euro korting al standaard dus die bon is niet alles..
ten alle tijden heb je 7 dagen bedenk tijd en mag je iets annuleren ALTIJD! ook bij telefonische verkoop! (Bij matrialen e.d. natuurlijk wel in orginele verpakking en onbeschadigd, met bonnetje of bankafschrift met duidelijk aangegeven dat het bij die winkel vandaan komt)
Tippie: Bungalows.nl, zoek es op mystery park.. Veel voordeliger dan die 40% korting nog . Wij zitten komende week in de Kempervennen :-D. groetjes!
Maar weet iemand dan misschien hoeveel die korting is van die bon? Is dat in procenten of is dat een vast bedrag?
Wat leuk! Gewoon bellen en vragen of het kan, volgens mij is dat heel goed mogelijk! Wij zijn twee weken geleden geweest. Heerlijk! Veel plezier!
oja..en een 2-persoonshuisje kregen we met 40% korting en een 3 of 4-persoons huisje krijg je met 30% korting
klinkt wel leuk maar ik wil in daar gewoon niet in et eenvouodigste huisje zitten, die zijn echt helemaal uitgewoond is mijn mening en ik wil wel echt luxe als ik op vakantie ben. Maar voor als je vooral voor de voorzieningen van het park gaat is het een hele goede tip denk ik.
Je kan zelf weten in welk huisje je wilt volgens mij. Wij hebben een luxe huisje geboekt en gaan met 4 volwassenen en 2 kleintjes naar de Eemhof en waren 400 euro kwijt. We hebben Hierbij 171 euro korting gekregen. Je kan de bon aannemen, je bent niet verplicht om te boeken. Je kunt hiervoor gebeld worden of zelf een boeking doen. Vind het wel een leuke actie. Groetjes
Ik bedoelde de mystery huisjes, dan weet je niet waar en welk huisje je krijgt maar wel erg goedkoop.
Ik heb al een kortingsbon, uit een doos van een vriendin van me, maar ga deze niet gebruiken. Ik ben erachter gekomen dat een last minute vaak goedkoper is dan de kortingsbon. Je zou eens kunnen kijken op de site?