rare en gekke gewoontjes ;)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elegance, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik vind het eigenlijk leuk om gekke gewoontes te horen van anderen.. Ze zijn niet altijd goed, maar het gaat er even niet om wat goed of fout is.. soms komt het gewoon zo uit en ben je blij dat je die oplossing gevonden hebt.. ;)
    zo was er ooit het topic dat er iemand een fles vla snachts gaf.. (nooit erachter gekomen of ze pudidng of iets anders bedoelde) maar hebben meerder zulke gekke ideeen die helpen?

Onze zoon wil geen speen meer vanaf dat hij 3 maanden was.. vanaf toen sabbelde hij op de mouw van zijn slaapzak.. toen het warmer werd kreeg hij een mouwloze slaapzak, maar sabbelde hij zijn hele armen kapot. dat zag er echt zielig uit.. toen de slaapzak uit de was kwam en hij bij het opvouwen die mouw zag wilde hij daar gelijk op sabbelen.. gelukkig hadden we een aantal afritsbare armen ;) en nu slaapt hij sinds een maand of 2 met die afgeritste mouwen! zonder kan hij niet slapen! het ziet er niet uit! we hebben er ook nog geen leuke naam voor.. op vakantie was wel lachen, als de poetsvrouw het bed van hem opmaakte legde ze de arm er heel lief bij.. wij vroegen ons toen wel even af, wat zou ze van dat afgelebberde ding denken? :):):)

vraag me af of jullie ook van zulke gekke en rare gewoontjes hebben? :)

2. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Hihi, wat leuk! die mouwen :p

Ik denk niet echt gekke gewoontes/dingen hier ;)

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

mijn kleine man komt als hij uit bed komt met zijn 2 favoriete knuffels aan en gilt alles bij elkaar want die 2 moeten in het raamkozijn (ze kijken naar buiten) tegenwoordig weten we dit en doen we dat als eerste als hij uit bed komt zet die ze zelf daar neer.

(denk dat ik het zelf veroorzaakt heb ik ben erg van het luchtten als hij geslapen heeft en doe dan het raam open en deed de knuffels bij het raam hangen of neerzetten maar hij heeft het overgenomen

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Een gewoonte niet echt. Maar wat die van ons doet zorgt bij onbekende mensen vaak wel voor een lach. Onze zoon is een billenschuiver en hij doet dit door te zitten met de benen gespreid en die beweegt hij dan van binnen naar buiten, 'waaieren' als het ware, en zo beweegt hij zich voort. Zonder gebruik van de handjes.
    Hij kan zo érg snel komen waar hij wil.
    En je begrijpt vast wel dat van ál zijn schoenen binnen no time de hiel helemaal aan gort ligt, hihi.

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier is het zo dat je altijd 2 washandjes nodig hebt als je Simone wil wassen. De eerste komt namelijk nooit verder dan haar gezicht, ze grijpt hem vast en sabbelt erop en de wereld vergaat als je hem afpakt :)

6. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Het is erin geslopen.... Milan wil echt niet aan tafel als er geen speelgoedautootje bij staat. Horen en zien vergaat je zonder. Als we hem roepen roept hij auto, auto... en dan komt hij aan tafel.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha, er zijn dus bij jullie ook zulke gekke dingen erin geslopen! echt leuk als je ziet hoe ze ontstaan zijn.. meestal vallen ze ook nog niet op omdat ze zo "gewoon" lijken.. ons viel de mouw op omdat de poetsvrouw hem zo netjes had neergelegd.. toen hadden we echt zoiets van.. wat moet nu iemand hiervan denken hahaha..

Deel Deze Pagina