hallo ik heb even een vraag ik ben op zoek naar een pyjamapak waar dus alles aan elkaar vast zit dus niet de broek los. mijn zoontje heeft namelijk een periode dat hij zn piemeltje reuze interressant vind en als hij wakker is en je hoort hem nog niet trekt hij zijn piemeltje uit zijn luier en zijn bed is dus echt vaak nat een rits heeft geen zin want die maakt hij open, ook als ik de slaapzak omdraai, dus de rits op zijn rug, dus ik zoek ze ook nog eens met knopen. maar ik kan ze dus nergens vinden in zijn maat, alleen voor babys ik kan me nog herinneren dat ik ze ook aan had toen ik wat ouder was iemand van jullie een idee? of andere tips alvast bedankt
Ik heb er twee van H&M, volgens mij is het maat 86, maar ze vallen groot, mijn zoontje past er nog prima in.
Ja hier past hij ook nog mt 86 van H&M omdat ze heel groot uitvallen. (terwijl hij normaal gesproken 92 heeft)
Oh super dames ga ik daar eens kijken, jawel hoor hij heeft een romper aan maar dat helpt niks Liefs kim
Ik zag ze laatst bij h&m, maar of het met knoopjes was..? Moet je even bekijken. En misschien kun je ook nog bij c&a kijken. Lastig trouwens...!
Ik heb even op google gezocht met deze zoekterm: jumpsuit baby - Google zoeken En ik heb dit gevonden(de eerste is het meest goedkoop, de rest vrij duur: H&M Shop Online Jumpsuits Jumpsuits van GoodMoodKid, het ideale baby pakje Jumpsuits voor je baby of peuter tot 3 jaar | ThoseBabyBasics.com Jumpsuit en rompertje kind : kies de beste webwinkel en vergelijkde prijzen Jumpsuit en rompertje kind met Koopkeus.nl Baby Jumpsuit « Kidz Design Baby Jumpsuit En anders zou je altijd nog iemand kunnen vragen om wat te maken..? Of misschien kun je het zelf.
oh super dames had idd op jumpsuit gezocht maar zo ver kwam ik dus niet ik ga meteen even neuzen super bedankt voor het meedenken