ik zit te kijken voor een nieuwe zorgverzekering vanaf volgend jaar, en op tv had ik een keer gezien dat veel verzekeraars verzekeringen hebben die alleen via internet lopen. Dus alles moet je regelen via de site en mail. Heeft één van jullie daar ervaring mee? Scheelt wel een hoop papierwerk! en kosten natuurlijk!
ik zit op independer.nl te kijken. en de goedkoopste is czdirect.nl maargoed.. dat is dus een internetverzekering, via cz. en ik vraag me af hoe dat bevalt.
Afgelopen 2 jaar Anderzorg gehad en aankomend jaar FBTO. Anderzorg was erg goed. Erg makkelijk dat je met medewerkers kunt chatten en declaraties kun je online indienen.
Hier ook al 2 jaar ofzo anderzorg. Ben er zeer tevreden over en net wat er al gezegd is, wil je wat weten kan je via chat vragen stellen en krijg je gelijk antwoord. Ook declaraties enzo gaan online, scannen, mailen en al vrij snel staat het geld op je rekening. Je moet alleen even kijken als je zwanger bent/ wilt worden, want je krijgt je eigen bijdrage kraamzorg niet vergoed en geen kraampakket, maar daarvoor is de premie dan vaak ook een stuk lager.
ben ondertussen ook aan het kijken. heb nu vgz en nu ik bevallen en alles heb gehad heb ik dat niet meer nodig. mijn man staat overigens bij cz en wil het liefste alles samen. zit dus ook te kijken bij blue van vgz. wat is daar anders aan?
Ik zit al jaren bij FBTO en sinds 2jaar is dat een online verzekering. Ik vind t ideaal, geen formuliertjes invullen, gewoon scannen en uploaden naar je dossier. Heel makkelijk en (iets) voordeliger dan de gewone verzekering.
ik zit bij fbto. Zo super makkelijk. Gewoon een foto maken van je rekening en uploaden en binnen no time staat het op je rekening. Ook wijzigingen, gewoon even hokje aan of uitvinken en klaar. Mijn zoontje werd geboren en moest toegevoegd. Gewoon even zijn gegevens ingevoerd en dat was het... Je hebt zelfs een fbto app. Kan je met je iphone een foto maken en direct uploaden. Je kan trouwens wel bellen als je vragen hebt hoor.
Wij hebben cz internetverzekering, werkt geweldig. Geen papieren rompslomp meer! En we krijgen de vergoedingen ook sneller terug dan toen we alles op papier deden..
Ik zit ook bij FBTO. Perfect en goedkoop. Ik heb nu ook de app van FBTO, waarmee je nota's kan inscannen en direct kan declareren. Paar dagen later schijnt het al op je rekening te staan.