Ik zag het de eerste keer kijken niet, maar nu zie ik er wel twee gezichtjes in. Ik denk toch echt dat het gezichtsbedrog is hoor, de placenta ofzo. Als je nou maar 1 echo gehad zou hebben dan zou het kunnen, maar elke 2 weken een echo en het dan nog niet zien dat lijkt me wel heel erg ver gezocht. Hier voel ik de tweeling wel apart schoppen. Maar dat heeft te maken met de ligging. Eentje ligt bij mij echt links en eentje echt rechts dus dan is het duidelijk. Vaak genoeg liggen tweelingen scheef achter/over/op elkaar en volgens mij hoef je het dan echt niet te voelen dat het er meerdere zijn en kun je al helemaal niet onderscheiden wie wie is. Overigens heb ik tnt een stuk of 10 echo's gehad, waarop altijd duidelijk een tweeling te zien was. Geen twijfel over mogelijk.
Nou heb gebeld. Chagerijnig k*twijf :S. Zou volgens haar niet kunnen. Moest ik over twee weken nog maar eens vragen. Ben altijd bang als ik haar krijg want dit is echt zo'n graftak eerste klas . Sorry voor de botte bewoordingen maar het is echt een naar mens. Volgens haar kan het niet. Ik vraag het over anderhalve week wel een keer.
Haha heel bizar! Ik zie 2! Maar zijn er vast geen 2 hadden ze t echt wel gezien! Je hoort wel eens van die verhalen, maar dat is juist als ze m op de echo hadden gemist! Maar dit is' duidelijk' Echt super bijzonder. Ik zou naar echo praktijk oid terug gaan met echo in de hand!ff wat meer duidelijkheid!
Ik heb de foto bekeken en wat ingezoomd, ik denk dat het gezichtsbedrog is en dat het de placenta is..
Ik zie ook twee gezichtjes. Heel bijzondere foto! Maar bij het linker gezichtje zie je verder volgens mij geen schedeltje, dus denk dat het echt toeval is maar dat het weefsel is wat je ziet. Onze echoscopist zegt dat je haartjes alleen op 2d kunt zien (bij ons zagen we daar kleine sprietjes). Dat zwarte is volgens hem schaduw door de manier waarop het 3d beeld tot stand komt.
Hmm ik zie het niet? Denk dat je weefsel of een schaduw ziet. Maar goed, als je elke 2 weken echo's krijgt dan hadden ze een tweeling echt niet kunnen missen hoor. Hier zijn op elke echo (ook bijna elke 2 weken) nog 2 kindjes en een tussenschot te zien geweest. Mijn tweeling is bij de 1e echo met 9 weken door de vk 'ontdekt' btw, zij zag 1 kindje met een tussenschot ernaast en wist genoeg, 'Ha!' zei ze meteen (en dan toch eerst het ene kindje laten zien: hartje klopt etc. en ik maar denken: 'wat doet die lijn daarnaast, dat was de vorige keer niet?' en toen zei ze: 'en kijk hier eens...' aaaahhhhhhhhh nog 1!!!!) Gyn had het echt echt echt meteen gezegd als ze dachten er 2 te zien: tweeling = risicozwangerschap dus dan wordt er meteen een 'protocol' op je losgelaten, zeker als je al in het zh loopt voor iets. Ik voel ook goed wie er schopt, ze liggen duidelijk links-rechts en als ze samen bezig zijn lijkt het soms net een octopus, echt heel anders dan met 1 (maar ja, als het je 1e is kun je niet vergelijken).
Wat een bijzondere foto.. ik zie ook inderdaad een 2e gezichtje, maar ik zou me inderdaad zoals iedereen al zegt niet te druk maken want dat hadden ze echt al wel gezien hoor! Vooral als je iedere 2 weken een echo hebt En wat betreft haartjes.. ik heb toen ik 29 weken zwanger was ook een 3d echo gehad en vroeg toen ook of ze kon zien of ons kindje haartjes had en ze vertelde me dat dat dan nog niet te zien is
Jullie hebben gelijk. Ik maak me ook niet te druk. En mocht het wel zo zijn dan dealen we daar tzt wel weer meer. Leven is leven, of het nou 1 of 2 leventjes zijn. . Hmm, haartjes niet dus. he jammer, had gehoopt al te kunnen zien of ze mijn mooie, dikke donkere haar zou hebben . Nu kan ik alleen zien dat ze wel mijn neus heeft. Rest is meer mijn man . DAnk jullie wel .
Ik zag in eerste instantie geen twee gezichtjes, maar nu ik wat beter heb gekeken, zie ik het idd ook. Heel vreemd. Maar ik denk toch echt dat het zo lijkt en dat het de moederkoek is waar de baby tegenaan zit. Ik kan me het echt niet voorstellen dat de gyn dit over het hoofd ziet...
idd ik denk ook dat het de moederkoek is ander;s hadden ze het echt wel gezien.of het is een weer spiegeling van het gezicht van je baby maar het is echt geen tweeling
Hihi ik zie ook 2 gezichtjes. Toevallig is er nu onder Onderzoeken en Echos ook een topic met 2 gezichtjes. En een poos terug ook... Bizar he, hoe dat vertekend.. Je zou zweren dat je er 2 ziet zitten.
nouw ik zie wel een foto, en je zou er 2 gezichtjes in kunnne zien, maar, als wij als leken dat menen te zien, dan had een gyn dat helem aal moeten zien lijkt me?! Ik bedoel als het er daadwerkelijk 2 warne?