Vanmiddag mocht ik ook even liggen.. maar ging met iemand anders mee voor een echo voor heel wat anders En aangezien de echoscopiste ook in opleiding is bij een verloskundige mocht ik ook even liggen Omdat ik niet alleen was wilde ik het geslacht niet horen Maar hebben jullie een idee om mee te denken? Ik ben 16.6 week zwanger....
Ik hoef het niet persee te weten... ik heb gisteren dacht ik tijdens de echo wel een piemeltje gezien maar kan net zo goed de navelstreng geweest zijn... mijn vriend wil het beslist niet weten....
Spannend zeg! Ik zou dat echt niet kunnen dus vind het altijd stoer als mensen het wel lukt. Bij een piemeltje zie je heel duidelijk een paar ballen en een piemel erboven (ballen...klinkt echt niet 😅
@Weetutniet: Ik denk ook een jongetje. Niet helemaal overtuigd maar zo zag het er bij een van mijn jongens ook uit met 15 weken. Als de echoscopiste zegt: Ik heb wat gezien, wil je het weten? Dan is dat eerder bij een jongetje omdat dat veel duidelijker te zien is dan bij een meisje.
Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden willen we je vragen onderwerpen over geslachtsbepalingen in het http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic.html te plaatsen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl