hallo, mijn vraagje is , hebben jullie al met 18 weken een 3d echo gedaan en ook mooie fotos gehad of is het nog niet mooi om te zien. het is zo,mij ouders kommen 20 september uit duitsland en ik zal het leuk vinden om een pretecho te maken omdat ze eigendlijk heelemaal niets mee maken van de zwangerschap, alleen ik ben dan pas 18 weken en waar ik de afspraak heb gemaakt ,zij de mevr. het kindje is dan nog erg smal een lijkt op een " klein alien". hebben jullie ervaring ermee? (fotos) groetjes doreen
Ik zou dan eerder kiezen voor een 2D en deze vast laten leggen op dvd. Ik laat dat a.s. donderdag ook doen. Het wordt namelijk afgeraden zo vroeg een 3D te doen, omdat het kindje nog helemaal geen vet heeft.
Hoi Uschel! Ik vind het een hartstikke leuk idee om te doen met je schoonouders! Zelf heb ik meegedaan aan een 3D echo-onderzoek, waarbij er van de 7de tot de 12de week ieder week echoos werden gemaakt. Ja, het zijn idd nog niet helemaal volgroeide kindjes, maarreh, ik vond het echt schitterend! (Kijk maar in mijn album) Ze bedoeld waarschijnlijk dat het een beetje op een alien lijkt omdat het hoofdje naar verhouding nog erg groot is, zeker omdat je kindje nog geen onderhuids vet heeft, lijkt het nóg groter. De verhoudingen verschillen nog erg met wanneer je 25 weken zwanger zou zijn. Maar, als je nou vantevoren weet dat het er nog niet "af" uitziet, en dat de huid nog wat doorzichtig is zodat je de bloedvaatjes ziet, dan kun je je daar op instellen. Geloof me dat het ALTIJD mooi is om je kindje te zien!!! Je kunt het ook al lekker zien bewegen, écht geweldig. Ik zou het gewoon doen, maar natuurlijk is het JOUW keuze. Heel veel Succes!
Lizzy: Vooral die laatste met 11 weken ziet er eigenlijk best mooi uit. Valt me helemaaal niet tegen.
bedankt lizzy en daphne 82, lizzy ik heb je fotos al de laatsten paar weeken bekijken,ik vind de laatste van 11 weken ook mooi. ik denk dat ik het ga doen ik vind het heel bezonder voor mij ouders naturlijk ook voor mij om het in 3d te bekijken. groetjes uschel
Ik ben het helemaal met Lizzy eens! Gewoon doen! Je kunt dan trots je kindje laten zien aan je ouders! groetjes Setje
Je hebt gelijk meid; gewoon doen! Leuk voor je schoonouders pfffft ouders. Heel erg veel plezier. Ennehhh.. als je een mooi plaatje hebt wil je die dan met ons delen?? Ben zo nieuwsgierig
Wij hebben zelf een pretecho laten maken met 18 weken...fotootjes ervan staan op mijn site! Wij hebben het met name gedaan omdat we het geslacht graag wilde weten
Tjee Lizzy, wat een waanzinnig mooie echofoto's heb jij zeg! Héél bijzonder juist in dat vroege stadium!
Thanx, ben er ook erg trots op hoor! 8) Persoonlijk had ik dus echt niet verwacht dat het er dan al zo compleet uitziet. Moet je nagaan dat er mensen zijn die zeggen dat het dan alleen nog maar een klompje cellen is wat je weg kunt halen! Grrrr, sorry!
Idd mijn baby met 12 weken was het echt een Alien zie Album... iedereen die de foto zag zei ook... tiz net ET... hahaha wel grappig maar na 20x hetzelfde te horen niet echt leuk.... maar bij 21 weken was mijn baby zo mooi en perfect.... misschien nog even wachten en bij week 23 a 24 3d echo maken dan heb je echt een schitterend babytje hoor
ECHT LIEF ZOOOO VEEL REACTIES VAN JULLIE! ja naturlijk laat ik de fotos zien( eind september) moelijk nog zo lang te wachten. ik hoop nog meer mooie fotos van jullie te zien. p.s. ik heb vanochtend voor het erst de hartslag met angelsound kunnen horen. liefs uschel