Ik ben van mezelf slank. Ik heb ook nooit een buikje gehad. Nu heb ik een leuk buikje en je ziet t al best goed. Nu voel ik me net een tientonner en dat terwijl ik in het begin ben afgevallen en nu 1 kilo minder weeg dan voor mijn zwangerschap. Ik vind niet dat ik een grote buik heb voor 19 weken. Mensen die me zien en mijn buikje zien schatten me ook ongeveer op de helft. Het is ook niet zo dat ik bang ben om veel aan te komen of wat dan ook. Maar als ik naar beneden kijk, als ik voorover buig om wat te pakken, dan voel ik me echt mega. Vergeleken met wat komen gaat, ben ik nu nog dun en straks ga ik natuurlijk pas echt merken wat het is om mega te zijn, hihi. Hebben jullie dit ook gehad, toen je een buikje kreeg??
Pfff en hoe...ik voel me een dikke koe Ik ben wel 14 kilo aangekomen al dus tsja.. Vooral mijn benen en billen zijn flink forser geworden..ik heb momenteel een hekel aan mijn lichaam..en tot overmaat van ramp is de striae ook begonnen... Ik denk momenteel absoluut niet aan een eventuele tweede zwangerschap als ik al zie wat het nu met mijn lichaam doet..hehe
echt een tientonner voel ik me niet... heb nu wel dat me buik steeds meer in de weg gaat zitten... Maar je gaat er vanzelf aan wennen hoor.....
ik ben nu een kilo of 2 a 3 aangekomen, maar om die buik kan je niet meer heen. smorgens valt het nog wel mee maar naarmate de dag vordert, en ik mezelf wel eens toevallig voorbij zie komen in een etalage..... nouuuu haha . ik denk dat dat komt omdat als je normaal slank bent en maatje xs hebt, het al gauw veel meer lijkt. maar komt wel goed!
Ik ben al 20 kilo aangekomen, voornamelijk ook doordat ik vocht vast hou. Ik voel me meer een walrus....
Ach, gewoon niet teveel in de spiegel kijken. Je kunt er toch niets aan veranderen. Ik laat mijn lief telkens zeggen dat ik echt heus niet enorm ben en dat hij me hartstikke mooi vindt zo. Als ik nu foto's terugzie van het begin kan ik niet geloven dat ik mezelf toen al een walvis vond...hihi.
ik een gestrande walvis..... Ik ben 15 kilo aangekomen, ook voornamelijk vocht.... Bij mij begon je mijn buikje echt goed te zien rond de 20 weken. Ikzelf zag het al eerder, maar mensen die niet wisten dat ik zwanger ben, zagen het pas rond de 20 weken. Met 25 weken heb ik (of de beeb) een groeispurt gehad en toen was het helemaal duidelijk. Nu kun je echt niet meer om mijn buik heen.....het is ook het eerste wat je tegenkomt. Meid probeer er van te genieten, het is geen dikke buik van vet eten ofzo er groeit een mooi kindje in je buik
Lieve dames! Jullie zijn geen walrussen, aangespoelde walvissen of waggelende olifanten Jullie zijn geen tientonners en ook geen opgeblazen pinguins..... Jullie zijn ZWANGER Je weet wel, dat wonder der natuur, dat waar sommige vrouwen al van dromen vanaf dat ze kunnen praten (wat wil je worden als je groot bent? Mama!!! ) Er groeit een wezentje in onze buiken dat nou eenmaal bepaalde eisen aan ons en ons lichaam stelt en zich daarbij niets aantrekt van het schoonheidsideaal of het feit dat je nu 'alweer' een nieuwe broek moet kopen Maar begrijp het wel hoor.... Ben pas 10 weken onderweg en al zo'n 3 a 4 kilo aangekomen. Behalve een mooi stevig buikje dat duidelijk wijst op zwanger is ook mijn zwembandje in omvang toegenomen dus heb vooral het idee dat ik er DIK uitzie ipv zwanger Maar dan denk ik aan waar het toe dient...... Aan wat ik er voor terug zal krijgen...... Aan hoe mooi ik mijn beste vriendin vond toen zij zwanger was, en 18 kilo aangekomen (zij vond het zelf vreselijk)... Kortom, ik vind het een zegen dat ik zwanger ben, en ik weet niet of het ooit weer zal gebeuren dus ik ben van plan ervan te genieten, of ik nou 5 of 20 kilo aankom Veel sterkte allemaal en onthoud dat zwanger zijn en een perfect figuur hebben nou eenmaal niet samen gaan.........
Ik ben ook al de aardige kilo's aangekomen (zeker 8/10 kilo) maar ik voel me goed!!! Ik heb wel het gevoel dat ik megaheupen heb!! Mijn vriend zegt ook steeds "stel je niet zo aan, je bent Zwanger" Dus geniet er lekker allemaal van
voel me dik en onaantrekkelijk... maar jah bedenk het is voor eventjes... en daarna kan je langzamer hand je zelf weer opknappen toch leuk om te zien dat je er ook anders uit kunt zien... en dat zonder dat je man je niet meer wilt hahaa..
Als je 19 weken ben dan ben je toch ook op de helft???? Dus dan schatten ze het goed in haha!! Ik ben ook al ruim twintig kilo aangekomen. Ben ook slank normaal. Ik vind mijzelf prachtig om te zien.Ok dan wel niet mijn blote achterkant hahaha!!! Maar vind mijn lichaam nu echt mooi. En mijn vriend ook. EN hoor het ok van vele kanten. En met de overtollige kilo's?? Nou ik eet gewoon normaal dus ga ervan uit dat het er ook weer af gaat. Enige probleem heb ik met kleren. positie mode pas ik niet echt vanwege mij lengte dus het is knutselen met de broeken die ik heb hahah succes en probeer te genieten
nog erger ik ben eigenlijk niet eens aangekomen! op zich is dat natuurlijk niet gek he! ik woog 3wkn geleden bij de dokter 81.5 'smorgens dan wel te verstaan en nu vanavond 82 dus das volkomen normaal! en toch passen breoken me niet meer en heb ik een buik! bahbah... tuurlijk ik ben super blijmet me zwangerschap! maarja..... het is niet handig... en maar wassen! hahhahaahahah moet er stiekem mee lachen!
ik voel me eigenlijk ook niet dik, maar net zoals hier al eerder gezegd, prachtig zwanger! ben trots op mijn buik, en die mag gezien worden. vandaar dat ik me er ook wel naar kleed. haha ik kan nu voorlopig nog uit de voeten, aan het einde zal dat wel wat anders zijn.
Hallo, Ja daar kan ik over meepraten. Weeg nu iets van 87 kilo en voor de zwangerschap 56 kilo. Dus 30 kilo aangekomen. De laatste weken kom ik gelukkig niet meer zoveel aan. Voel me ook heel dik!!! Vooral met het warme weer was ik helemaal opgeblazen. Groetjes Karin
Ik ben ook wel heel trots op mijn buikie hoor! En ik kleed me ook zo dat hij optimaal te zien is, hihi. Gisteren heb ik nog tig keer moeten horen hoe mooi ik wel niet zwanger ben. En het lijkt me ook leuk als mijn buikje nog gaat groeien. En tóch voel ik me een tientonner. Krom he?
Ik ben nog steeds lichter als voorheen maar ik was ook al wel wat forsig. En wil na mn zwangerschap een streefgewicht halen van 65.Iets wat ik al 6 jaar niet meer ben geweest. Ik weeg nu 73 en was voorheen 77. Maar ik denk dat ik de laatste weken wel een kilo per week aankom. Deed ik bij mn andere zwangerschappen ook. En op het eind ben ik dan echt zon waggelende eend. Mn man vind me steeds mooier worden. En ik heb nu eindelijk een buikband om, want schaamde me er eerst voor omdat het nog niet echt een buik was. Maar nu echt hij wordt megaaaaa.
leuk he als ze zeggen dat je een mooi buikje hebt. dat tientonner gevoel is ook wel normaal, want het gaat allemaal ook zo snel. en wacht maar tot die straks echt in de weg zit, dat je je sokken niet meer aan kan doen. of gaat waggelen als een eend hihi
Ik heb inmiddels ook een plaatje in mijn album staat. Het is een foto van vandaag. Ik zag dat ik mijn broek wel even had mogen opheisen, haha.
pff ik kan nu dus echt helemaal niks.... ik ben tonnetje rond.... ik loop als een eend... en dat terwijl ik altijd mooi slank was.... respect voor de dikke mensen... pffffffffffff puf puf