Vanmorgen vroeg lag ik nog lekker in bed wat tv te kijken .. Na een tijdje had het idee alsof ik heel zacht een tikje kreeg onder in me buik .. Ik had nog nooit eerder zoiets gevoeld .. kan het zijn dat ik me kindje gevoeld heb ??? Afgelopen 2 weken heb ik 3x meegemaakt dat ik een soort van geborrel voelde, dat was ook voor t eerst, wat dat geweest moet zijn weet ik niet maar ik weet zeker dat ik dat ook nog nooit eerder gevoeld had. Ik ben nu zo'n 17 weken zwanger .. kan dat al zo vroeg eigenlijk ???
Kawel je kan het al gevoe;d hebben hoor. Ik begon het ook rond die tijd te voelen naarmate de tijd vorderd ga je je babytje meer en meer herkennen in je buik en word het steeds harder..
Ja, hoor kan heel goed!!! Het kan al vanaf 14 weken dat je, je kindje voelt, was bij mij ook zo ongeveer rond 14 weken en bij mijn eerste ook zoiets!!! Dus....geniet er lekker van, het is en blijft een wonder!!!
dat geborrel was denk ik al je kindje hoor.. Ik voelde As met 15 weken en wist meteen dat zij het was. Ik heb het altijd vergeleken met het gevoel van een zenuwtrek (zoals je die welees aan je lip hebt of onder je oog) en dat dan in je buik, dat gevoel!
Dat kan goed hoor. Ik voel de kleine al kriebelen vanaf week 13 en plopjes voel ik ook al even. Ik ben nu in afwachting van de eerste echte schopjes.
Ik ervaar het ook als zenuwtrekjes alhoewel het nu af en toe al wat harder wordt, en dus meer plopjes. Maar in ieder geval voel ik het al een aantal weken, dus het kan wel hoor Groetjes MB2005.
ik denk dat ik ook de baby voel voel hele klein plopjes lijkt net een visje die blub blub doet haha zo'n 5 cm onder mijn navel kan dit de baby zijn?
hahaha wat leuk zo omschrijf ik het ook als mijn vriend het vraagt haha maar ik voelde het ook rond 17 a 18 weken en mijn vriend met 19 weken hihi leuk hoor