Hoi dames, Ik heb vandaag een echo gehad in het EMC bij 10+4 en kreeg ook wat 3D plaatjes mee! Ik vind het zo mooi dat het kindje dan al compleet is! Ik wil het toch even met jullie delen, omdat niet iedereen al een echo krijgt bij 10 weken en al helemaal geen 3D echo. Voor degenen die ook op dit termijn zitten, dan hebben jullie een idee hoe het eruit ziet daarbinnen! Het is nog maar 3,5cm groot! Bekijk bijlage 350758
Best mooi. Ik heb met 14 weken 3d mogen kijken en dat ziet er wat gedetailleerder uit. Dit is wel super mooi om zo in een album te plaatsen!
Super mooi. Ik weet niet wat dat is maar ik vind dat altijd zo zielig. De gedachte dat de baby zo in een donkere omgeving zit. Helemaal alleen. Haha ik heb er tijdens mijn zwangerschap van jolisa vaak om gehuild. Dan waren wij een film aan het kijken. De was ze zo aan het schoppen, en dan begon ik te snikken. Ze is zo alleen boehoe hahaha
Ohw wat mooi!! Wij hebben volgendeweek met 10+1 weer een echo! Nu heb ik tenminste al een beeld voor me met een " mensje" vorige keer hadden we dat totaal niet verwacht maar groet zo hard ( echo 6 weken boontje tot echo 8 weken als klein mensje)
Ja haha denk ik ook. Echt ik weet totaal niet wat dat is hoor. Is gewoon een gevoel die ik daarvan krijg. Ook met die docu op ngc in the womb. Zo mooi maar toch overheerst dat gevoel