onze gyne doet altijd een 3D echo op 16 en 28 weken. Maar hoe ziet die op 16 weken eruit? is die al duidelijk? Hij zei dat we dan hoogstwaarschijnlijk het geslacht zullen zien! Op onze 12 weken spoedecho was het blijkbaar ook al zichtbaar.Ik zei hem dat die andere gyne het gezien had maar hij twijfelt of de navelstreng niet tussen de benen lag. Die andere gyne zei nogthans dat de navelstreng naar boven lag en NIET tussen de benen. Iemand hier ervaring mee? Of een 3D foto van de baby met 16 weken? Groetjes
sorry ik kan je geen antwoord geven.. maar ik snap dat je graag wilt weten wat je te zien kan krijgen.. wij hebben zelf volgende week een3d echo gepland met 26.. ook ik ben erg nieuwschierig.. veel plezier alvast met jullie echo!
Ik heb met precies 16 weken ook een 3d echo gehad... en hij was SUPERduidelijk! Echt mooi om te zien. Jammergenoeg krijg ik hem niet online
@ nann; kan je hem anders doorsturen via msn of e-mail? dan stuur ik je een pb met mijn gegevens in! Zag je bij jou het geslacht al? Groetjes