Ja, ik! Ik ben voor een geslachtsbepaling geweest (met 18 weken geloof ik) en voor een 3d-echo. Hij lag er de eerste keer niet goed voor, en dus moesten we later terugkomen. Dat kostte niets extra. Ik kan hem echt aan iedereen aanraden. Hij is heel erg aardig en legt alles heel goed uit, kijkt ook alles nog een keer na. De apparatuur is super, je ziet alles heel erg goed en duidelijk. Ik geloof dat hij wel iets duurder is dan anderen, maar ik vond het het geld dubbel en dwars waard.
OK leuk Ik heb morgen een afspraak.. ben benieuwd.. met DVD en foto's... Het is idd wat duurder... maar dan heb je ook wat Doet 'dr Papa himself' alle echo's ..?
helemaal geweldig, gewoon doen!! hij doet het zo leuk en legt alles goed uit!het is zeker die 105 euries waard!!tuurlijk een hoop geld!maar ik had het er zeker voor over!en hij is niet eng hoor hahaha! succes met je keuze. gr mell
Ik heb daar ook van de week een 3/4D echo gedaan. Helemaal Super! Echt een aanrader! Hij neemt er echt de tijd voor, legt precies uit wat je ziet en hoe bepaalde organen werken. Ik heb het filmpje van de echo inmiddels al 3x bekeken!!