3d echo, duur?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb een echo gehad met bijna 20 wkn in het ziekenhuis
    hierop zou de echoscopist het geslacht gezien hebben...
    ik denk het zelf ook gezien te hebben maar zeker weten doe ik het niet!
    Na de echo vroeg de echoscpiste of we het geslacht wilde wetn...
    ja duszzz ze heeft nog even gezocht maar helaas niet mee rkunnen laten zien!

Nu was ik aan het shoppen geslagen en op de een of andere manier durf ik niet meer geslachtsgerelateerd te kopen! Dus zal ik nog misschien een echo laten maken.. ben aant denken over een 3 d echo maar vind het nogal duur nu vond ik het volgende;

http://www.3d-lifeline.nl/prijzen.php

zowiezo 1 van de weinige hierbij ons in de buurt....
    ik zou dan die van 50euro kiezen maar wel met opname erbij denk ik...
    of misschien niet....

wat zouden jullie doen? is dat duur voor 15 minuten?
    wat heeft het jullie gekost?

2. manuela6

manuela6 Actief lid

12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

Als jullie echt alleen het geslacht willen weten kun je ook alleen die geslachtsbepaling doen maar dan sta je wel na 10 min. weer buiten.

Of je kunt een mooie 3/4 d echo laten maken met 24/25 weken misschien dat ze het dan ook kunnen zien.

Succes iig!

Groetjes

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het best duur. De kleine moet namelijk voor een 3D echt helemaal goed liggen. Zo zijn wij een uur bezig geweest en toen is het nog niet gelukt. Wij mochten terug komen en toen duurde het weer een uur.

Als het alleen om het geslacht gaat, zou ik gaan voor de 2D geslachtsbepalingsecho.

Ow, en aangezien je voor een langere 3D echo meer betaalt, heb ik het idee dat als het niet lukt, ze het niet gratis nog een keer proberen.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja idd daphne...
    daar zit wat in... ik zal er zowiezo eerst een sheen bellen....

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dit staat wel nog op de site;
    Bij iedere echo vindt er op wens een geslachtsbepaling plaats zonder extra tarief natuurlijk!!

6. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik heb een 4D echo in Delft laten doen. Was echt onwijs leuk. koste wel wat maar duurde best lang en heb er 1 kleuren en 5 zwart/wit foto's bij genomen. En we wisten toe dat we een meid kegen.
    Was echt het geld waard.

7. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    @ anniek
    ik laat mijn echo extra in brunssum maken,
    en daar kost hij 103 euro met dvd,en ik geloof dat het een half uur duurd.
    veel liefs mariska

8. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik ga 14 dec een 4d echo laten maken bij babyview en daar kost die 100, ook met dvd..
    t zit volgens mij zo allemaal tussen de 100 en 150 euro geloof ik..
    succes!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    http://www.kijknou.net/

Dit echo-bureau zit in Helmond en je kan er ook alleen geslachtsbepaling laten doen en dit kost je dan 35 euro. Als je een uitgebreidere echo wil betaal je dus meer.

Gr Otje

10. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik weet niet of je naar de 9-maanden beurs gaat maar daar heb ik het laten doen een volledig pakket met dvd- 5 foto;s en geslachtsbepaling voor 70 euro

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey wendy! das idd niet duur zeg!
    wij gaan eigenlijk niet naar e beurs...
    mar misschien nu toch hihi wie al het zeggen!

De echosocpiste van dat bureau waar ik de link van plaatste, belde net terug! als ik dat pakket pak van de 3d echo kijkt ze eerst naar het hele kindje en ik krijg dan zowiezo het geslacht te weten!
    ongeacht of dit lange rof korter duurt! dit heb ik haar nadrukkelijk gevraagd! dus ben toch echt aan dat pakket aant denken!

met video weet ik nog niet...... foto's zijnallemaal op cd dus dat kan ik altijd uitprinten! spannend moet nog even denken! maar ik ben wel enthousiast!

Oja ik kon al binnen nu en 2 wkn terecht! vodn ik snel joh!

12. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik kreeg de foto's mee in een mapje en de dvd in een doosje van een half uur...

ik weet niet hoever je er voor wil reizen maar babyvision doet het ook goed en niet duur geloof ik

13. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik heb 90 euro betaald voor bijna 45 min dvd en 5 zwart/wit - en 2 kleuren foto's. (Ook in Delft.)
    Ik vond het het geld meer dan waard een heel uitgebreide uitleg en inderdaad het geslacht komt er in principe automatisch bij als je dat wilt. En vooral de dvd is een superleuke herinnering voor later. Al blijft het nu ook nog geweldig om te laten zien en zelf te bekijken. Mijn oma van bijna 98 kan er nog steeds niet bij dat dat bestaat...

Overigens had ik daarvoor al (met de 20wk echo) in het ziekenhuis geprobeerd het geslacht te zien, en daarna nog via een kennis die in een ziekenhuis werkte 2x geprobeerd te kijken en was dat 3x niet gelukt omdat de kleine er verkeerd voorlag.
    Gelukkig lukte het bij de 4D wel in 1x, maar voor het geval dat had ik wel ook de afspraak dat je een herkansing kon krijgen voor hetzelfde geld. Dat kun je dus van tevoren afspreken.

Maar ik vond het het de 90 euro dubbel en dwars waard en ben blij dat ik de dvd erbij heb!

14. Female

Female Niet meer actief

hey anniek, toevallig... ik dacht: zo nog even op het forum topic openen over de kosten van 3d echo... en dit topic zie ik als eerst!

wist eerst niet zeker of ik het wel zo nodig vond om te laten doen, maar vind het toch wel erg leuk...

super die link die je geplaatst hebt! (ik woon ook vlakbij) zit ook te denken aan dat pakket van 50 euro, 3d... maar hoe werkt dat dan, die 15 min? gewoon dat ze 15 minuten dat ding op je nuik houden en beeld hebben?

en wanneer is het het mooist om de echo te laten maken, met hoeveel weken? ps het gaat me niet om het geslacht, we willen nl niet weten wat het wordt...

groetjes!

15. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36

Was dat bij Babyview? Ik heb daar voor vrijdag 1 december een afsspraak staan! ik heb er zo+n zin in ben echt benieuwd! wij "weten" het geslacht wel al, maar hebben het zelf niet kunnen zien en de laatste keer lag de navelstreng tussen de beentjes dus ik ben nog niet echt voor de volle 100% overtuigd. Het beviel daar in Delft dus wel goed? Wij hebben dat pakket met DVD en foto´s van 45 min.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb mijn 3D-echo bij twinkelster in Purmerend laten maken. Daar mag je gratis terug komen als geslachtsbepaling niet lukt.
    Ik mocht zelfs nog een keer terug komen omdat onze meid steeds met haar armpje voor haar gezicht lag. Ik heb 2x een uur gehad met van beide keren foto's (in totaal 13; 11 kleur en 2 zwart/wit) en DVD's voor de prijs van één keer :D

17. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik heb een 3D echo laten maken in Westerhoven, de echo duurde 45 minuten en ik kreeg 1 kleuren foto en 4 zwart witte.
    De kosten waren 75 euro inclusief dvd en foto's. Ik vond het echt geweldig om te doen en de 75 euro was het echt waard. Ik vond het zo prachtig om ons kindje in 3d te zien!

18. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ik heb het bij baby in beeld laten doen,

heb alleen voor de geslachtsbepaling gekozen, en op dvd laten zetten.kreeg er ook nog drie foto bij.
    was heel leuk en heeft al met al zo,n 20 min geduurd.
    als ze het geslacht niet kon zien mocht ik gewoon weerkomen
    heeft me €45,00 gekost valt mee dacht ik

kuzz anita

19. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik heb het nog ff nagekeken, want al die namen lijken op elkaar. Maar ik was bij BabyVision in Delft.

20. Hier heb ik ook mijn 3d/4d echo laten doen een hele lieve aardige man legt alles heel gioed uit.
    Wij hadden een 3d plus pakket en die koste 95 euro.

Deel Deze Pagina