Hoi hoi, Ik loop al bijna op het eind en je gaat je om de gekste dingen zorgen maken Wij hebben maar 2 echo's gehad. Een termijnecho en een 20 weken echo. Bij de 20 weken echo is geconstateerd dat we een meisje kregen. De echoscopiste vond het duidelijk. Maar ik hoor tegenwoordig steeds vaker verhalen dat men het fout heeft. En we hebben dus geen extra (pret)echo gehad om het te verifiëren. Zou het verstandig zijn om nu toch nog een echo te doen? We hebben al allerlei meisjesaccessoires en een meisjesnaam en zouden nogal geshockeerd zijn als het toch een jongen blijkt te zijn (natuurlijk ook meer dan welkom, maar een hele omschakeling, zowel mentaal als praktisch gezien). Wat zouden jullie doen? Hier is trouwens de echo foto: http://i1303.photobucket.com/albums/ag150/Quila1986/f9de546adb50738494627f0245a09dbd.jpg
Ik vind het ook duidelijk een meisje, maar wij hebben ook meerdere pretecho's gehad en meerdere keren bevestigd voor mijn eigen gevoel
Hihi! Maak ik me dus zorgen om niets? Ik hoorde laatst op zwangerschapscursus een verhaal dat er uit de vorige groep iemand was die 3 keer een echo had gehad en het die 3 keer steeds een meisje was en er toch een jongetje kwam.
Ja moeilijk he! Hier ook zo'n twijfelkont. Ik kreeg vw ligging placenta meerdere echo's en steeds vroeg ik of ze even wilden checken dat het nog steeds een meisje was haha! Maar tot op het eind ook voor me gehouden dat er een jongen uit zou kunnen komen. Dus ook een jongensnaam bedacht en neutrale kleertjes mee naar het ziekenhuis... you never know
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen maar we zijn ook een beetje bang dat het niet goed is gezien, we wachten dus nog tot de volgende echo met shoppen. Ik zou gewoon gaan, pretecho laten maken. Is ook nog eens heel leuk!
Hihi, ik vond het wel fijn om bij 3 verschillende personen dezelfde uitkomst te krijgen, eerst een pretecho, toen 20-weken echo en laatst bij groeiecho nogmaals bevestigd dat het een jongetje is! Daarnaast nog 3d-echo gehad en daar was het ook een mannetje (maar was bij zrlfde pretecho buro, vandaar )! Een extra pretecho zou ik je zeker aanraden! Heerlijk om je kleine nog eens te zien! (En bevestiging te hebben!!)
als de gyne het hier niet met zekerheid kan zeggen aan 20 weken, of als ik teveel twijfel, laat ik zeker pretecho doen
ik vertrouw er maar op dat ze het goed hebben. bij mijn eerste alleen bij de 20 weken echo naar gekeken en dat klopte. nu was het weer heel duidelijk te zien dat het nu een meisje is en daar ga ik maar van uit. we hebben niet de kamer roze omdat we voor mijn zoontje ook al een neutrale babykamer hadden. dus echt een grote ramp is het niet als het wel fout is. maar ik ga er van uit dat het klopt. voor de zekerheid bedenken we nog wel een jongensnaam erbij en dan heb ik alle babykleding van mijn zoontje hier nog liggen.
Hihi lastig hoor! Ik denk ook wel dat ze het goed hadden en het een meisje is. Maar toch ga je denken.. "Wat als...?" Ze hebben dus bij een echo praktijk in de buurt een inloopspreekuur op woensdagochtend waar je dan voor 25 10 minuten een 2D echo krijgt met 4 foto's, dus dat zijn we aan het overwegen. Maar zijn we niet wat te laat met 34 weken? Zou het nog wel duidelijk zichtbaar zijn? Of gaan we er toch maar gewoon op vertrouwen dat ze het goed hadden?