Zijn er dames die hier een pretecho hebben laten doen? Wat was jouw/jullie ervaring? As. Vrijdag gaan wij daar naartoe voor een 2de 3/4D echo, aangezien de eerste door bepaalde redenen niet zo heel super is bevallen.. Hopelijk kunnen we hier wat meer van genieten (met name ook achteraf, van de materialen die we meekrijgen )
ik ben daar met 7 weken geweest, en is een hele aardige man. Ik weet sowieso dat als je daar voor een 3d echo komt enzo en je kleine ligt er slecht voor je terug mag komen. ik heb er vandaag een afspraak voor 3d/4d echo
ja zal ik doen, heb om 2 uur een afspraak, dus tegen 3 uur weer thuis, zal dan verslag komen uitbrengen haha
nou even verslag: was kei relax.. heeft de tijd genomen.. kleintje lag niet optimaal, maar toch een aantal goeie foto'tjes. Bekijk bijlage 306622 profiel Bekijk bijlage 306624 elleboogjes naast t gezicht
Hey hey, Ik ben er ook geweest voor een 3d echo toen ik 27 weken was. Was echt super, hij neemt er de tijd voor en ligt je kleintje niet goed dan mag je idd gewoon een keer terugkomen. Bij ons was er ook een nichtje bij van 7 jaar en dan neemt hij ook de tijd om haar alles uit te leggen, echt super leuk! Heel veel plezier alvast! Groetjes
Ik ben er nu 6 keer geweest, en alle keren super bevallen. Zijn ook iedere keer terug gegaan naar hem. Goede kwaliteit en ook heel belangrijk hij neemt alle tijd voor je. Mocht het niet lukken dan mag je gratis terug komen voor een 2e kans. Echt super
ja is zo'n leuke vent!! ik ben er met alletwee meerdere keren geweest, echt super ervaring, toen ik laatst met iemand anders meeging, hing ons geboortekaartje er ook nog steeds (een groen pakje zelf gemaakt) zo leuk dat ie dat allemaal ophangt en bewaart ook!
Wij zijn er met 9 weken geweest, was opeens heel onzeker en het is een hele aardige man. Hij stelt je echt gerust en neemt ook echt de tijd voor je. Ik wil daar ook de eventuele 3d echo doen (weten nog niet zeker of we uberhaupt een 3d echo doen)
Wij zijn daar geweest en zeer over te spreken! Hele vriendelijke man, neemt echt de tijd voor je en legt alles heel erg goed uit. Gaan terug voor de 3d echo. Echt een aanrader!