antwoord op flashyfly: wij hebben met 17 week een 2d echo toen lieten ze het ook in 3d zien (maar is de baby echt te klein, is niet zo mooi) hebben we een dvd + echo laten doen. En dit was met bijna 27 week ook weer met dvd... erg mooi alleen onze kleine man houdt van verstoppetje spelen en de navelstreng lag helaas langs zijn gezicht. Maar zo mooi dat je het weer terug kan kijken en ook hoort wat er wordt gezegd. de eerste x waren mijn nichtjes erbij en die zei moet je kijken wat je baby kan tantie nu al op de kop liggen... zo lief smelt hahaha
hoi hoi dames wat een leuke onderwerp ik ben nou bijna 24 weken zwanger van ons mannetje en we hebben met 23 weken een 3d echo gemaakt . hij was best eigenwijs om een goeie foto te krijgen want meneer lag herlijk in mijn placenta met zijn gezichtje dus we mogen nog een keer weer komen . hier bij de foto beetje onduidelijk xxxx
Wij hebben ook een dvd opname gedaan.. Is erg leuk om terug te kijken omdat er van alles bijverteld wordt en uitgelegd wordt.. Ook heb je dan bewegend beeld op dvd van je ukkie en dat vind ik toch ook wel heel leuk om te hebben
3d is enkel foto's 4d is heel veel foto's achter elkaar die samen een filmpje maken hier was ik 13 weken en een dag
Gisteren de 3D/4D echo gehad! Kindje 1 ligt alleen erg laag waardoor er niet hele duidelijke foto's van het gezichtje gemaakt konden worden. Dit kindje ligt al klaar in de bevallingshouding en zal hoogstwaarschijnlijk niet meer veranderen van positie. Ook weten we het geslachtje nog niet voor 95%. De echoscopist had wel een vermoeden hihi.. De bovenste 2 fotootjes zijn van kindje 1 en de onderste 2 fotootjes zijn van kindje 2.
4D is trouwens "live" beeld wat opgenomen wordt e wat je op een dvd mee naar huis krijgt. Zijn dus niet heel veel foto's achterelkaar geplakt maar het hele beeld van de echo.
Hierbij een foto van onze kleine. Gemaakt met 27 weken Heb alleen niet zo'n goede kwaliteit op de CD meegekregen. Filmpje vond ik ook erg leuk, alleen duurt het wel een beetje lang omdat alles er op staat en het dus wel meer dan een half jaar duurt! Ga er denk ik nog wat leuke stukjes uitknippen. Bekijk bijlage 273221 Bekijk bijlage 273222
Mooi Best jaloers, probeerde vorige week ook 3D, maar zat de hele tijd zooi voor de baby's gezichtje, dus kon er niet veel van zien
Mag je dan nog een keer terug komen? Bij ons was het de eerste keer ook niet heel goed gelukt, maar toen mochten we een week later terugkomen. En als het dan nog niet zou lukken hoefden we minder te betalen
Ik kan ook niet wachten tot 28+ weken om ons beebje in 3d te zien! Geweldig om te zien! Denk dat dat weer huilen word
30 weken 3 dagen Bekijk bijlage 273442 Bekijk bijlage 273443 Wat een leuke foto's hier zeg van iedereen! De 3D was mooi, maar wist van te voren eigenlijk niet dat het 90 euro zou kosten (weet het, beetje dom van me) als ik dat had geweten had ik het niet gedaan... We hebben ook een dvd meegekregen, waar dus de hele echo op staat, maar die duurt dus echt drie kwartier, en je ziet ook veel dingen zoals " wegknippen" van weefsel wat voor het gezichtje zit, om een mooiere foto te krijgen. Soms staat het beeld ook erg lang stil, de vk was op dat moment iets aan het vertellen, maar dat hoor je er nu niet meer bij, want het is zonder geluid. Het was een leuke ervaring, maar persoonlijk vind ik het niet spectaculair...
Ons flimpje duurt ook lang, maar je hoort wel al het geluid. Dus je hoort de uitleg en je hoort ons zelf praten. Het kostte bij ons 98 en dan duurde het een uur. Ik heb een hele berg foto's en ik heb een DVD + CD. Ik mocht wel terugkomen toen ze de eerste keer niet tevreden was en als het dan weer niet zou lukken hoefden we minder te betalen. Ik had wel al een echobon kado gekregen van 50, daarom hadden we gekozen voor de uitgebreide versie. Ik denk dat een half uur ook wel genoeg was geweest eigenlijk
90 euro voor een half uur, daarna had ik nog een kwartiertje groei-echo er bij aanvast. Die staat dus ook op de dvd. Vind het erg veel geld, had het liever bewaard, want over zo'n 10 weken zie ik mn kindje elke dag in 3D