Alweer anderhalf jaar geleden. 3D echo met 36 weken, kwam hij net even met z'n hoofdje 'om het hoekje' zodat we toch nog een glimp konden opvangen. We hadden al een pretecho gehad met 30 weken. Deze zou eerder maar lag helaas opgenomen in het ziekenhuis op dat moment met een nierstenen en nierbekkenontsteking . En tijdens deze echo wilde hij zichzelf niet laten zien. Dus deze foto was echt een cadeautje!
Ik mag er inmiddels ook bij! Had helemaal niet verwacht dat ze een 3d uitdraai mee zouden geven bij de 20-weken echo. Helemaal blij dus! Het is wel een foto van een foto, dus ietwat onduidelijker dan in het echt. Zal ze binnenkort even laten scannen.
Wij gaan volgende week maandag! Bij Finn ook gedaan en ik vond het toen zo mooi. Nu wordt het bij mij zelfs vergoed door FBTO, dus dat scheelt!
Mooie foto's allemaal. Ik heb vanochtend heel onverwacht een 3D echo gekregen bij de gyn. Hij lag de hele tijd met zijn handjes te boksen En vanavond hebben we een 3D pretecho met DVD! Lekker veel kijken naar onze frummel. Ik ben helemaal verliefd!
gisteravond ook nog een pretecho laten maken! 28weken zwanger. Onze frummel wilde niet stil blijven liggen voor de foto's dus vandaag dat ze wat 'vlekkig' zijn. Maar t blijft heel bijzonder en prachtig!