Hoi Hoi Ik heb gisteren alvast mijn kerst kado gehad van een vriendin en dat was een 3D echo van je babytje..... Ik ben nu 24wkn zwanger en het was zo mooi en zo geweldig om je kindje in 3D te zien bewegen en te zien liggen.... Ik raad het echt iedereen aan om dat te doen, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het vrij prijzig is maar je krijgt er iets wonderbaarlijks voor terug.... ik heb het gedaan via babyvieuw in Barendrecht maar ze zitten overal in Nederland....
Dat is zeker een mooi kerstkado. En natuurlijk heel lief van je vriendin. Ik wil niet brutaal zijn maar wat kost dat en wat zie je dan meer dan een normale echo? Als ik vragen mag. Groetjes Jolie
@ Jolie Kijk eens in mijn album, daar staan 3D echofotoos in van de eerste weken. Een heel erg groot verschil met 2D!
Leuk he, je kindje in 3D! Dat is zeker een leuk kerst-kado! Wij hebben een 3D-echo laten maken rond de 27ste week en we vonden het heel fascinerend om het profiel van het gezichtje al een beetje te kunnen zie, en te kijken of we al dingen herkenden. Ook een dvd'tje met bewegende beelden laten maken? Groetjes, Wendy