3D echo gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by noralien, Sep 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    We hebben vandaag een 3D echo gehad. Leuk hoor, om te zien hoe onze kleine meid eruit ziet.
    Ja....het is nog steeds een meid ;) . Na dit 3x op een echo te hebben gezien, mogen we hier nu ook wel vanuit gaan denk ik.
    Ze wilde alleen (weer eens) niet echt meewerken. Vorige keren op de gewone echo's in het ziekenhuis, keerde ze haar ruggetje steeds naar ons (ja, ze keert ons nu al de rug toe hihi :( ).
    Nu hield ze haar handje steeds voor haar gezicht. De echoscopiste heeft echt 50 minuten lang alles geprobeerd om haar het armpje naar beneden te laten doen. Helaas zonder resultaat. Het enige wat ze deed was haar andere armpje ook ervoor houden :(
    Ze heeft nog net 2 foto's van haar kunnen maken waarop één kant van haar gezicht te zien is (zie album).
    Maar goed nieuws....we mogen volgende week terug komen. Ze gaat het dan nog een keer proberen. We krijgen dan ook weer een DVD en foto's. En dat voor de prijs van 1 echo....lief he :p
    Weer iets om naar uit te kijken.........

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Hihi, nu mág ze jullie nog de rug toekeren. Grapje.. leuke foto's en helemaal geweldig dat jullie evengoed dan weer terug mogen komen!

3. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Wat is dat mooi he, dat 3D. Dat je je kindje gewoon zo goed kan zien! Mijn moeder vind het al bijzonder dat er gewone echo's zijn: in haar tijd had je niet eens een echo. We zijn toch maar bevoorrecht dat we in deze tijd leven he? Ik wil zelf ook wel een 3D echo laten doen als ik wat verder ben. Vanaf wanneer is dat een beetje leuk om te zien?

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hihi eigenwijs meissie.

Wel leuk dat je nog een keer mag!

Ik had het op de negenmaandenbeurs laten doen en toen had de dvd het niet goed opgenomen, dus toen mocht ik ook nog een keer :D

5. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    @Rose, Je kunt gedurende je hele zwangerschap een 3D echo laten maken.
    Het mooiste is het echter v.a. een week of 26. Het kindje heeft dan onderhuids vetweefsel waardoor de huid goed zichtbaar is, Daarvoor is de huid nog een soort van doorschijnend en zie je aders e.d. lopen. Met 26 weken zie je echt hoe je kindje eruit ziet.
    Zelf vind ik 26 wkn ook wel een mooie tijd, 6 wkn na de 20 wkn echo.

Share This Page