3d echo in brabant...wie heeft er ervaringen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mowtom, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    hoi allemaal,

ik wil graag een 3d echo laten maken. Ik woon in brabant en de bureau's in Helmond, Son, Veldhoven en Westerhoven zitten bij mij het dichtste in de buurt. Heeft er iemand ervaringen met deze bureau's want ik kan niet zo goed kiezen....

Liefs mowtom

2. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Hier in mijn omgeving zijn de ervaringen erg goed met het bureau in Helmond... Ik ben zelf in Uden geweest en was daar ook erg tevreden over.. behalve dan dat mijn kleine niet mee wilde werken haha.

3. marjelleke

Sep 10, 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    echografiebureau 'Kijk Nou' in Helmond is een echte aanrader! De man die de echo doet is heel erg prettig in de omgang, heel rustig en neemt er echt de tijd voor. Bovendien zijn de beelden en foto's van goede kwaliteit en is de prijs ook nog aantrekkelijk. Google anders even naar de website, dan kun je er wat meer over lezen! Waar je uiteindelijk ook naar toe gaat, ik wens je alvast heel veel plezier!

4. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    Ik ben het helemaal met marjelleke eens...
    Wij zijn daar ook geweest, en het was helemaal super, ook een kei vriendelijke man...

Groetjes fay

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Thanks allemaal!
    Ik had idd ook over Helmond wel positieve verhalen gehoord. Denk dat t die maar gaat worden! Straks even een afspraak maken. Ben volgende week 27 weken dan is t wel mooi toch?

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    wij zijn naar son gegaan, heel pretiig vonden we het daar.

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik ben naar westerhoven geweest, en was erg te spreken over de gang van zaken. Ze doet alles rustig aan en geeft overal uitleg bij. Mijn meisje, lag toen steeds maar haar handjes voor haar gezicht dus moest ik eerst op een andere zei gaan liggen, daarna even staan, stukje lopen, totdat het beter in beeld kwam. Een hele lieve vrouw, vond ik.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Nou heb net een afspraak gemaakt in Helmond. Wat een aardige man had ik aan de lijn zeg! Ik mag op 24 mei komen! Ben ik 28 weken...is nog wel op tijd toch? OOOOOOOw ik heb er nu al zin in!

9. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai mowtom,
    Zekers is dat nog optijd...ik ben ook rond de 28 weken daargeweest, en volgens hem krijg je rond die week de mooiste echo's....
    Wens je heel veel plezier de 24e...

Groetjes fay

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Dank je Fay!
    Ik verheug me er enorm op...Zie ik mijn hummeltje weer eens. Ben benieuwd naar zijn snoetje!

11. Niet meer actief

Wij zijn toen ik 27 weken en 3 dagen was ook geweest in Helmond! Het is voor ons een uur rijden maar ik had er al zoveel goede verhalen over gehoord! En die van mij kunnen ze ook toevoegen! Het was zo fijn daar, een hele lieve man, nam alle tijd. Onze uk werkte niet mee, ik heb daar ruim 2 uur gelegen ipv een uur (was wel de laatste van die dag). We hebben echt van alles geprobeerd om uk te laten draaien (lag met het gezicht naar achteren toe en het handje ervoor). Draaien, andere zijde, stukje lopen, ik heb zelfs op mijn kop gehangen :confused: . Uiteindelijk draaide ukkie iets (zie album) maar we mogen morgen terug komen voor een herkansing. We wilden het geslacht niet weten, hij heeft toen wel een foto gemaakt (met de beeldschermen uit) en die stuurt hij pas op als wij dat willen of als we hem een geboortekaartje sturen. Je mag de envelop ook zelf mee naar huis nemen maar we vertrouwen onszelf niet zo ;) . We hadden toen een 3D+-pakket genomen, dus inclusief DVD en CD-ROM. Nu krijgen we morgen ook weer een DVD en CD-ROM mee, dat is normaal niet zo. Maar omdat we de vorige keer zo'n pech hadden krijgen we hem nu gratis. Het is echt een hele fijne man met een goede vakkennis, legt je alles uit, relaxte sfeer, echt heel fijn!.

Veel plezier de 24e!

Liefs, Tanya

Share This Page