Wie weet waar in Friesland 3d echo's gemaakt worden? We hebben al gegoogled , en de vk gevraagd, maar die weet van niets Anybody
Heey Sweetpee, Er zit sinds kort in Heerenveen een echocentrum, vlakbij Thialf en daar doen ze het volgens mij. Volgens mij zit er ook een in Oosterwolde. Misschien even via de goudengids proberen? Succes!
Inderdaad in Oosterwolde zit een babyvieuw die ook 3d echo's maakt.Google maar eens onder babyvieuw dan vind je hem vast.Wij zijn er ook geweest,leuke vrouw die dat doet en legt alles uit.
AAAAAAAAAAARGH!! het enige wat ik in Heerenveen vind is en privekliniek. Het wordt dan maar Oosterwolde
ik weet niet waar je woont,maar in hardegarijp zit er ook 1.. wordt daar ook voledig vergoed door het ziekenfonds,weet trouwens niet of dat overal is hoor haha!
Die prive kliniek in heerenveen, daar worden de 20 weken echo's gedaan. Oosterwolde is idd erg leuk, leuke vrouw, en mooie beelden hadden wij. Veel plezier als je heen gaat....maarruh bel wel optijd voor een afspraak, want ze heeft het vaak heel druk, wij waren om half tien 's avonds nog eens aan de beurt.
Wij gaan over drie weken naar Oosterwolde. Ze zitten inderdaad behoorlijk vol. We konden kiezen tussen een keer door de weeks om half tien 's avonds en zaterdagochtend om half negen. Dat wordt dus om half acht in de auto stappen en om half negen melden over drie weken... *gaap*
Thanx Girls! @annechien: Dat van Amelink in Garyp wist ik inderdaad al, we mogen 4 Nov! Jippie Maar dat is 2d en we willen ook graag een 3d echo hebben. Dus Oosterwolde it will be