Wie kan hier iets van maken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mama Larissa, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hey meiden

Zouden jullie iets kunnen zeggen van deze echo foto wat betreft het geslacht?
    De reden van deze foto was om het bovenbeentje te meten en we krijgen volgende week een pret echo om het geslacht te zien, maar misschien kunnen jullie hier al iets van maken ;)

Groetjes,
    Caitlin

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik gok (ben nl echt niet goed in echo's kijken, maar vind het leuk om te kijken of ik gelijk krijg ;)) op een Jongen.

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    zei de echoscopiste niet wat het is eigenlijk dan? Of kon ze het nog niet zien?

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey Jadore, ik heb het niet gevraagd, omdat mijn vriend niet mee was en we volgende week speciaal een pret echo hebben hiervoor. Maar toen ik deze foto mee kreeg dacht ik later thuis; kan ik nou wat zien of niet? Hahaha, toch een beetje ongeduldig!

Liefs,
    Caitlin

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hihi ja dat is wel een goede reden om het niet te vragen! Wat voor idee heb je zelf?

6. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto is niet duidelijk, maar ook hier gok ik een jongen...

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Nee, de foto is zeker niet erg duidelijk, maar ik vind het toch wel leuk om te horen wat anderen denken te zien ;)
    Zelf hebben mijn vriend en ik al sinds 5 weken zwangerschap het idee dat ik zwanger ben van een jongentje.

Liefs,
    Caitlin

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Spannend :D, wanneer hebben jullie de pretecho?
    Wij dachten btw eerst ook dat we een jongen zouden krijgen en wilde alleen voor de "bevestiging" nog even horen dat het zo was hahahahahhaha het is een heerlijke meid van inmiddels 16 maanden:D

9. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, dan sta je wel even te kijken ;)
    Wij vallen echt stijl achterover als ze gaan zeggen dat het een meid is, maar ik zou het wel super leuk vinden!
    Volgende week woensdag 26 Januari om 19.25 uur hebben we de echo en we kunnen echt niet wachten. :p
    Willen jullie het dit keer weer weten?

Liefs,
    Caitlin

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahaha dat hadden wij dus ook, ik moest 2 dagen echt even omschakelen aangezien ik echt overtuigd was van een jongen, maar ik ben echt super super super blij dat ik iig een meid heb, ik ben echt een tuttel-mama dus wat sommige vaders met de wens voor een zoon hebben heb ik met mijn dochter al in vervulling, ik heb trouwens nooit een voorkeur gehad en nu ook niet....al hoewel manlief nu erg leuk zou vinden als het een jongen wordt omdat we al een meid hebben, denk ik juist ooooo weer een meid lijkt me zooooo leuk :D

Ja wij willen het ook weten en krijgen als het goed is met 15 wkn te weten. Wij hebben maandag weer een echo, maar dan is er nog niets te zien ;) hahahaha. Woensdag ooooo wat spannend zal aan je denken! Laat je het zsm weten dan :D?

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik heb er geen verstand van, maar ik zeg een jongetje! :)

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, een meid lijkt mij ook wel super hoor Jadore! Kan me voorstellen dat je man graag een zoon wil, maar 2 meiden is ook leuk. Gaan jullie het vertellen aan familie / vrienden als je weet wat het wordt?
    Zodra ik weet wat het wordt laat ik het aan iedereen weten, kan echt niet wachten. Nog 6 nachtjes slapen!

Ik heb vandaag trouwens aan de gynaecoloog op mijn werk (ik werk in het ziekenhuis op de afdeling gynaecologie / verloskunde) gevraagd of ik op deze foto zou moeten zien wat het is en ze zei 'nee' ;) Maar ja, gokken is altijd leuk!

Liefs,
    Caitlin

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    whaha als ik daar zou werken had ik allang een gyn lief aangekeken om stiekem naar het geslacht te kijken:p

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja wij maken het ook bekend :D, ik vind gewoon dat tja hoe moet je dat zeggen...ik vind het niet heel bijzonder wat het wordt voor andere, als ik zelf hoor bij een ander wat het wordt denk ik ook altijd ja een jongen of een meisje.....iets anders zal het niet worden ;) snap je dus wij maken het ook bekend, super handig met spullentjes en ook voor mensen om je heen die kunnen makkelijker wat uitzoeken, althans dat vind ik altijd dan en je leeft er helemaal naartoe , de manier waarop je praat tegen je baby in de buik...ja ik was heel blij het te weten en nu zelfs met 15 wkn;)

Uhmmm dat ze het niet kon zien....stouttttt van jou trouwens ;)XD hahhahahaha je zou op manlief wachten ;), kan je je afspraak niet vervroegen :p :D

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Als mijn vriend mee was geweest bij de vorige echo, dan had ik wel gevraagd of ze het konden zien, maar aan de andere kant hebben we bij een bureau voor pretecho's een pakket gekocht voor 2 pretecho's. 1 voor het bepalen van het geslacht en 1 met ongeveer 25 weken. We krijgen dan van beide keren ongeveer 9 foto's en alles wordt op DVD opgenomen. Super natuurlijk, maar ook best duur en dan is het niet leuk als ik al weet wat het wordt. Maar aan de andere kant ben ik ook te nieuwsgierig, whahaha. Nog 5 nachtjes en dan is het zover, bijna!

Tjsa, meer dan een jongetje of meisje gaat het idd niet worden nee, :p Ben ook wel benieuwd wat jij gaat krijgen Jadore!

Liefs,
    Caitlin

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Geen idee of 1 van de meiden die hier heeft gereageerd dit nog leest, maar we hebben gister op de pret echo gezien dat ons kleintje een meisje is, 100% zeker! :D We zijn helemaal in de wolken.

Groetjes,
    Caitlin

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Leuk! Gefeliciteerd:D

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heeeee wat super leuk!!!!!! en ik kan het zeggen ;) heerlijk een meid lekker tuttelen jurkjes poppen enz enz geniet ervan meis! Super gaaf!

Deel Deze Pagina