We zijn opzoek naar een echo bureau die een mooie 3D echo maakt, in Friesland. Ik heb zelf al gekeken, maar de prijzen lopen best wel uiteen en heb geen idee waar je een beetje waar krijgt voor je geld.. 😊
Ecbopraktijk tineke maakt de mooiste beelden. Verder kun je naar piepklein in Leeuwarden en n volgens mij zit in Harlingen ook iets. En die dingen zijn idd behoorlijk duur.... Helaas
Dank je wel voor je reactie. Zit Echopraktijk Tineke in Drachten? Ik had ook al bij piepklein gekeken, maar hij vraagt 130 euro. Of is dat een normale prijs?
Nee echopraktijk Tineke zit in Oudwoude.. Ik had toevallig van de week ook even zitten kijken en zij kost 125 euro..Dus die zit ook rond de 130 euro! Die in Drachten zit doet geen 3D..
Wij zijn naar Babyview in Oosterwolde geweest. Inmiddels alweer meer dan zeven jaar geleden, dus ik weet niet of het nog bestaat. Maar dat werd gedaan door een leuke vrouw, die een hoop vertelde en liet zien. Ik was toen rond de 100 kwijt voor een 3D-4D echo met dvd en foto's. Inmiddels zal het vast wat duurder geworden zijn.
Producten Deze zit in Oosterwolde, ik heb een site voor je gevonden om te vergelijken. Pretecho Friesland biedt alle pretecho adressen in Friesland | Pretecho Hopelijk heb je er wat aan.
Ik weet nog van me vorige zwangerschap* dat die in garijp/garyp werd aanbevolen. Maar dat is al 6 jaar terug...
130 is echt wel heel prijzig voor een 3d echo! Maar ik zou zo niet zo gauw een in Friesland weten die het goedkoper doet. In Groningen zit wel een hele goede voor 75 (geloof ik). Maar dat is wel een eindje rijden vanaf LW.
Daar zijn wij met de zwangerschap van ons dochtertje geweest. Hele aardige vrouw. Prijs weet ik niet, ik had het gewonnen via facebook.
Bedankt voor alle reacties! Mijn vriend heeft vandaag een afspraak gemaakt bij de Echopraktijk in Oosterwolde. Ik kan gelukkig over 1,5 week al terecht voor de pretecho! Nu al zin in 😀