Mee naar 12 weken echo..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lynn85, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Even een gekke vraag misschien, maar volgende week heb ik mn 12 weken echo, en uiteraard gaat mn man mee en dochtertje.
    Nu had ik half half beloofd aan mn zusje dat ze misschien ook wel mee mocht, ze is 16 en vind het geweldig dat ze weer tante word.
    Maar later dacht ik, misschien is het wel raar, komen we daar met z'n allen aan.. Wat vinden jullie?

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Kun je niet beter een paar weekjes wachten en haar dan een keer meenemen naar een pretecho ofzo?
    Ik zou het persoonlijk niet doen, maar je moet het natuurlijk altijd nog zelf weten! :)

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik zou het ook niet doen. Ik ben samen met mijn man gegaan, zoontje heb ik bij mijn schoonmoeder gebracht. Ik vind de 12 weken echo toch altijd wel een spannende echo en zou daar niet teveel mensen bij meenemen.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In ons ziekenhuis mag er maar één extra iemand bij een medische echo aanwezig zijn. Ik zou ook even afwachten of deze echo goed is. Je kunt haar beter later een keertje meenemen.

5. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Bedankt voor jullie reactie's! Ik denk inderdaad dat een pretecho ook veel leuker is, en het is inderdaad best spannend deze echo!
    Ik ga het er gewoon even mailen, ze vind het vast niet erg.
    Bedankt!

Deel Deze Pagina