3d echo maar kindje al ingedaald

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yummy, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Wij hebben voor 18 april een pretecho op de planning staan (ik ben dan 29+2 weken), maar de kans is erg groot dat ons meisje al ingedaald is. Vorige week voelde de verloskundige dat ze echt al op het randje van 'ingedaald zijn' zat en ik heb de afgelopen dagen steeds een zeurderig, drukkend en stekend gevoel gehad wat ik herken van het indalen bij mijn zoontje (die met 32 weken was ingedaald).

Heeft iemand hier toevallig een pretecho laten maken terwijl het kindje al ingedaald was? Het lijkt mij namelijk dat er dan nog weinig van het gezichtje te zien is aangezien dat dan achter het schaambot zit?

2. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik ben nu 28 weken zwanger en we hebben vanavond een 3D echo laten maken. In tegenstelling tot wat ik dacht lag het kindje al met het hoofdje naar beneden, en draaide het ook nog eens weg richting rug.
    Ondanks porren en op mijn zij liggen was het niet echt goed te zien.

Maar... Uiteindelijk hebben we wel een stuk of 7 mooie foto's meegekregen. Ben wel blij dat we het hebben laten doen!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi, wat leuk dat jullie leuke foto's hebben meegekregen!
    Maar lag jullie kindje ook al echt ingedaald? Want zodra ze ingedaald liggen komt het hoofdje achter het schaambot en dan wordt het dus heel lastig om het hoofdje te zien, de apparatuur kan immers niet door bot heen. :(

Ons meisje ligt al een paar weken met haar hoofd naar beneden (eigenlijk op alle echo's al) maar ze ligt nu dus waarschijnlijk ook echt al ingedaald, dus al in het 'kommetje'.

Deel Deze Pagina