Hoi, Ik ben vandaag met mijn mannetje voor het eerst naar gynocoloog gegaan, de reden waarom ik voor de gynocoloog heb gekozen omdat ik zelf van geboorte afwijking aan mijn knie heb, en daarom graag bij de gynocoloog onder controle wilt blijven. De gynocoloog heeft echo gemaakt ik vond het heel erg spannend de baby zag er goed uit en hij was heel bewegelijk actief, hij bleef geen seconde stil de armpjes en beentjes waren contuni in beweging echt heel erg leuk zo klein maar heel actief, en de hartklopping waren heel goed. De baby was 10 weken en 2 dagen hij vond dat het verder alles goed uitzag, hij heeft ook mijn bekken gecontroleerd, en dat was ook goed alleen kan ik wel last krijgen van mijn bekken maar hiervoor gaat hij een band geven om ondersteuning wanneer ik klachten krijg. Ik heb een bloedonderzoek gekregen, er zijn 7 klein flesje bloed afgenomen 25-5-09 krijg ik een onderzoek ''prenatale screening '' kost 120,- euro. 2-6-09 gesprek uitslag prenatale screening bespreken 19-6-09 gesprek met verpleegter over bevalling en alle andere zorg 15-07-09 tweede echo van de baby ik ben beneuiwd
hoi fijn voor jullie dat het er allemaal mooi uitzag! bloed onderzoek zou ik binnenkort ook wel weer moeten ik heb er zon hekel aan mijn prikken ze eerst altijd 3 keer fout pfffff maar goed ik heb het er graag voor over!!! succes met alle onderzoeken en echo,s groetjes gezinnetje