Hoihoi Vanavond hebben we weer een 3d echo... nou willen we eigenlijk niet weten wat het wordt, tenzij we het per ongeluk toch zelf zien Is daar uberhaupt enige kans op of kan er makkelijk omheen 'gefilmd' worden? Zijn er mensen die het per ongeluk hebben kunnen zien op de echo?
Hoi tijdens de echo van marki zag ik het meteen al maar ik wist ik waar ik op moest letten. Ik denk als je het even zegt tegen de gene die de echo maakt dat ze er dan wel rekening mee houden. Heel veel plezier vanavond ene wel even een echo foto showen he
Bij ons heeft ze aan het eind van de sessie echt op het geslacht gericht zodat we konden zien wat het wordt. Had ze dat niet gedaan, dan hadden we het niet geweten omdat het zelfs met het opmeten van het bovenbeentje niet in beeld kwam.
Achteraf kijkende naar de 20 weken echo was bij ons al eerder duidelijk dat het een meisje wordt. Je weet niet waar je op moet letten, maar toen we dat eenmaal wisten was het dus gelijk duidelijk. De vrouw die de echo deed ging er trouwns wel heel snel aan voorbij.
ik zag het ook heel duidelijk :-D ik denk dat een jongetje beter/eerder te zien is dan een meid... ik zag in ieder geval zijn balletjes en heel klein piemeke hihihihihihi veel plezier bij je echo... en vergeet niet te zeggen dat als je het niet wil weten want dan houden ze er rekening mee tenzij hij/zij met de benen wijd gaat hihihihihihihihih toedels
Hoi Nann, Ook ik vroeg me dit af... Gisteravond hebben jullie de echo gehad. Ben wel benieuwd of je het "per ongeluk" toch gezien hebt hihi Kus Toys
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah nu weet ik nog niks Maar het was super! Ben helemaal verliefd... Vanavond ga ik er eens goed voor zitten en ga ik de video gewoon 100x op pauze drukken, op de momenten waarvan ik denk dat ze eraan voorbij schiet! 8)