Ha! Hebben jullie misschien voorbeeldjes van foto's van je 3d echo bij ruim 30 weken zwangerschap die je hier wilt plaatsen? Wij gaan namelijk volgende week een echo laten maken, hoop dat we nog een mooi plaatje / filmpje van de kleine kunnen krijgen alleen ging ik nu twijfelen of het niet te groot is al het kindje. Dus alle foto's zijn welkom! (eerder kon niet dus vandaar)...
Wij hebben met 30 weken een 3D/4D echo laten maken. Ik zal een 3D foto toevoegen aan het berichtje. Is nog prima te doen hoor. Wij hadden eerst bij een ander bureau met 28 weken een echo laten maken, maar dat viel zo tegen dat we bij Babyview een afspraak hadden gemaakt. Daar kon ik met 30 weken terecht. Oh, ter info. Onze baby had niet de beste positie. Lag niet goed en had vaak de handen voor het gezicht enzo Dus misschien dat ze nog beter waren geweest als de baby er goed voor lag Alvast veel plezier gewenst! Ben benieuwd hoe jouw foto's eruit zullen zien
Ahhh schattig Wij gaan ook naar babyview, niet in arnhem, maar duurde inderdaad even voor we terecht konden. Als ik jou foto's zie heb ik er helemaal zin in... hoop dat die kleine zich laat zien! Bedankt voor je reactie
Echt heel mooi zeg Sabse!!! En de kleine heeft ook al lekker spekkie spekkie zie ik Heerlijk om naar te kijken!! Minimuis, hoop dat jullie mooie plaatjes te zien krijgen!
Haha moest lachen om het "spekkie spekkie". Klopt, bolle wangetjes he Die heb ik mijn hele leven al, van die bolle appelwangen Ben benieuwd hoe de kleine er buiten de buik uit zal zien
Ik hoor over Babyview veel goede dingen en ons is het ook enorm bevallen. Alvast veel plezier gewenst met de echo!
Was ook met 30W om een 3D gegaan. Na 5 sec kon de gyn al zien dat het niets zou worden. Kindje te groot + te dicht met het gezicht tegen de BMwand. Hebben dan maar een uitgebreide "gewone" echo gekregen, met op die moment de bevestiging dat het een meisje werd (was nog niet 100% zeker tot dan). Was toch wel wat teleurgesteld - bij de volgende zal ik er vroeger bij zijn!!
@Kwek, balen zeg Hoop niet dat dat zo is bij ons eigenlijk... Ben benieuwd als dat wel zo is hoe ze dat doen met de kosten, ws moeten we dan wel de 100 euro betalen denk ik Nou ja we zien wel....
Ik heb gebeld destijds met Babyview om te vragen of een echo met 30 weken nog zin had. Die mevrouw gaf aan van wel, natuurlijk moet de ligging wel goed zijn. Maar is de ligging niet goed kun je meestal op korte termijn terug komen voor herkansing. Is er echt niets van te maken dan betaal je niet het volledige bedrag, maar wel (iets) minder (tenminste bij Babyview waar wij kwamen gaf ze dat aan).
Eergisteren hebben we de echo laten maken, was heel leuk om te zien... zal er een paar foto's bij doen
Ik was al benieuwd naar jouw echo foto's! Super mooi hoor. En duidelijk te zien he. Dus je bent tevreden?