He meiden! Heb vanmorgen met 13w1 de nekplooimeting gehad. Volgens de meting van de computer kwam het kindje zelfs op 14 weken uit, maar dat klopt niet met de eisprong. Kunnen jullie uit deze foto's een NUB halen?? Op de tweede foto zie ik iets tussen de beentjes! Is dat de NUB???? We zijn zo nieuwsgierig!!!
Oooo Krullie haha Ik zei net tegen Krullie denk een meid T staat naar beneden Maar jullie experts weten t Echt beter dan ik want ik roep maar wat op basis van wat ik dacht te lezen Hoe zien jullie dat t aan t vormen is? Heb morgen een geslachtsbepaling in Lommel Ben erg benieuwd!
Onder de blauwe lijn (en in het gele rondje) zie je een verdikkend uitsteeksel. Dit is de nub!! De rode lijn is de stand van de ruggegraat. De uiteinde van de nub loopt dus duidelijk omhoog ten opzichte van de ruggegraat. Dat het geslacht zich nu aan het vormen is, heeft met het termijn te maken! Dit gebeurd namelijk tussen de 13e-14e week Bekijk bijlage 269721
aaaaaaaaaaah!! hahahaha Dank jullie wel meiden Zo spannend!! Jullie zeggen allemaal een jongen, had/heb zelf een meisjesgevoel Maar ja dat is maar een gevoel, kan er ook vet naast zitten. Ben echt reuze benieuwd! Wauw RogiJuli! Bedankt voor de goede uitleg zeg, je bent echt een expert geloof ik!
Haha hier ben ik Dtje!! Ik houd het nauwlettend in de gaten hier! haha Morgen mag jij!!! Ik gok een jongen he!! Ben benieuwd hoe jouw foto's eruit zien!!!
Kennen jullie Drs. Papa? Ik ben daar gister geweest voor een geslachtsecho... Was precies 14 weken, zijn apparatuur is zo mooi dat je zooooo duidelijk het geslacht kon zien... Dus voor degene die net als ik niet konden wachten..! Hij is het geld dubbel en dwars waard.
hoi hoi ik ga volgende week zaterdag naar lommel ben dan 13+3 heel spannend laat je weten hoe is geweest en wat het is natuurlijk! en wat echo,s ahhahah succes morgen en oja ik zeg een boy!
Zal ik doen moedertjelief Ben zelf morgen 13 wk vier dg dus vergelijkbaar hè! Zal morgenavond posten!
Vanmorgen bij de geslachtsbepaling waren toch 3 streepjes zichtbaar!! 90% dat het een meisje is!! Wat is dat uitsteeksel dan tussen de beentjes??? Ik hoor van veel mensen dat het de navelstreng is en je op die foto dus niet kan zien of het een jongetje of meisje is... Iedereen denkt een jongen, maar nu lijkt het er toch op dat het een meisje is!!