3D-echo minder duidelijk door buikvet?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Amona, Aug 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik heb iemand anders gehad bij de 20 weken echo, en ik vond deze vrouw veel beter. Ze is wel een beetje errrug enthousiast zeg maar, maar ze nam wel echt de tijd enzo. En wij wisten nog niet wat t zou worden en binnen 2minuten had ze t gevonden en gezien, en bij de 20 weken echo deed die andere nineens haar best.

Maar idd over Rosmalen heb ik ook hele goede dingen gehoord!

2. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

Apr 11, 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind zelf de 3D echo van ons meisje gemaakt met 29 weken erg duidelijk. Heb zelf dan wel niet veel buikvet en ze lag er ook wel heel goed voor. Maar het verschil valt dus wel erg mee.
    Ik denk dat het ook te maken heeft met de ligging van de baby. Bij onze zoon had ik namelijk een 3D echo met 28 weken en die was een stuk minder duidelijk. Er lag telkens van alles voor.:D

Attached Files:

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ach misschien had ze een slechte dag hahaha, maar toen ik in rosmalen kwam en zei dat ik geslacht wilde weten omdat ze dat met 17 en met 20 weken niet duidelijk kon zeggen...zei ze je bent zeker in oss geweest :p

Bleek dat ze al meerdere dames had gehad met hetzelfde probleem....de mevrouw uit oss is blijkbaar niet zo heel zelfverzekerd met het geslacht opzoeken.....hihi, wil niet zeggen dat ze het niet kan! Verder was de echo super leuk!! Maar ja ik kwam om het geslacht te weten, ze vroeg het voor de 20 weken echo nogmaals, ze herkende me...zal ik nu ff wat langer kijken zei ze...maar weer twijfelde ze heel erg....ze dacht misschien een jochie....maar ze kon het niet laten zien op de echo!

Dus tsjah....3 dagen later bij rosmalen geweest dus, en daar was het meteen duidelijk....terwijl boyke hetzelfde lag in de buik nog! (hij lag met zijn rug naar buiten toe.......) Dus moeilijk beeld hihi. ;) En de navelstreng tussen de benen door, en benen gekruisd....toch kon ze het me goed laten zien...

4. linde90

linde90 Niet meer actief

hier ook heel veel buikvet en een prachtige echo laten maken met 28 weken vorige zwangerschap
    Kijk maar hoe duidelijk

Attached Files:

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

Jan 27, 2010
    3,024
    138
    63
    NULL
    noord brabant

Owjee dalijk ga ik nog twijvelen of ze het wel goed heeft dan.... Achja als t ineens een jongen is zou ik wel heel raar opkijken!

Mooie echo's hoor! Echt allemaal super duidelijk!

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nou ik neem aan dat ze wel wat zekerder is geworden in een jaar tijd hoor! Mijn boyke is al 8 maanden...en hij was net 16 weken toen we voor het eerst keken...ze was toen net een paar maanden open....en ze deed dit ook voor haar werk, maar ja geslacht bepalingen is niet echt 20weken echo werk he.....;) dat is best wel iets waar je geoefend in moet zijn zei die mevrouw in rosmalen....

Neem aan dat ze dat in een jaar tijd flink heeft kunnen oefenen hahahaha. Dus gewoon vanuit gaan dat ze het goed had!

Bij mij zei ze heel twijfelend..ik denk voor 70% een jongen.....:$ tsjah...als dat nu 90% was geweest was ik overtuigder hahaha.

Ze had trouwens wel gelijk hoor :p

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier met ene maat 48 en in heb altijd heldere echo's gehad terwijl en een ander was hier in het dorp maat 38 en die moest door naar het ziekenhuis voor de 20 weken want die konden ze niet goed in beeld brengen.

View attachment 269276 View attachment 269277

8. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    Prachtige foto's erbij hoor, mijne is nu uiteindelijk maandag over een week, dus dan al in de 30 weken, ben benieuwd of ze er niet te lang mee hebben gewacht om 'm in te plannen (zat al vanaf het begin in mn pakket namelijk).

Ben benieuwd. Hoop dat k foto's mee krijg (krijg soms alleen filmpjes op cd) als we foto's krijgen zal ik ook wat proberen te plaatsen tzt :)

Kijk er nu al naar uit!

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Oh de dame die het hier (al jarenlang) doet, ze heeft een eigen 3d praktijk aan huis, zegt dat met 31 weken 't mooiste is. Dan is het profieltje van het gezichtje op zijn mooiste en nog mooi in beeld te krijgen.

Ik heb ook meer buikvet (nu maat 46), bij de eerste zwangerschapwoog ik zelfs 140 kilo :$. 3d echo was mooi en helder :). Ik zeg veel plezier ;)

10. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ben voor de geslachtsecho ook bij Hanneke (Rosmalen) geweest en vond haar erg prettig. Zij doet ook ergens anders medische echo's trouwens. Ik ga daar ook weer terug voor de 3D echo en ze heeft mij geadviseeerd om rond de 29 weken terug te komen hiervoor. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit van de 3D echo's van haar. Bij vorige zwangerschappen altijd naar Babyview geweest maar dat mens drukte altijd zo hard op mijn buik...dat ik er nog dagen last van had.
    Hier trouwens ook genoeg buikvet (maat 50) en tot nu toe mooie 3D echo's hoor!

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Net geweest voor de pretecho . Kleintje lag er niet goed voor maar toch een paar prachtige plaatjes gehad

Attached Files:

Share This Page