Ik vraag dit omdaf ik vandaag 13 weken zwanger ben (banner klopt niet) en mijn vader dinsdag plots is overleden en we alles moesten regelen... Nu ga ik morgen de vk bellen omdat de stress niet goed is maar mijn vk ook weet dat het niet heel goed ging met mijn vader, weten jullie als ze dan ook een extra controle echo kunnen maken om te zien als het kleine hummeltje verder goed groeit en alles voor zover mogelijk in orde is?
Als eerste natuurlijk gecondoleerd met je vader. Een hele dubbele periode zo kan ik me voorstellen. Een echo is niet standaard, maar als jij je er zorgen om maakt en dat je gerust zou stellen, kun je daar natuurlijk altijd om vragen als je je daar prettig bij voelt. Daar is de vk ook voor.
Gecondoleerd met het verlies Ik denk dat ze er zeker begrip voor zullen hebben en als je het uitlegt dat je prima een extra echo kan krijgen. Sterkte!
Gecondoleerd! Begrijpelijk dat je even wilt dubbel checken of alles goed gaat met je kindje. Gewoon vragen. Sterkte en succes!
Wat vreselijk, gecondoleerd. Erg moeilijk zeker nu je zwanger bent. Ik zou gezien de situatie om een extra echo vragen. Kan me niet voorstellen dat je die niet krijgt. Heel veel sterkte voor nu en komende tijd.
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik heb in de eerste weken ook heel veel stress gehad. Belde de vk toen op en in tranen mijn verhaal gedaan. Ze zei; opzich kan tijdelijk stress geen kwaad maar als je het fijn vind plannen we een echo. En zo kon ik diezelfde dag nog terecht