Ik had vandaag een 3D echo, alleen jammer genoeg was er vrijwel niks te zien en liep ze 8 dagen achter in groei,, Ik moest springen, draaien, koffie drinken (vanwege de caffeine) maar het had maar weinig effect, ze was toen even gedraaid maar draaide snel weer weg. Gelukkig mag ik volgende week terug komen maar vind het toch wel jammer opzich , heb maar 2 foto's die niet zo scherp zijn, en geen DVD Meer meiden dit gehad dat je voor niks bent gekomen?
Ja hier ook een eigenwijsje. Ons kindje lag te slapen met de handjes voor het gezicht, ook van alles geprobeert: schudden aan de buik (vond ik best een eng idee, maar kon geen kwaad volgens de echoscopiste) en zelfs springen, maar het kindje kroop alleen maar verder weg en stak op een gegeven moment de middelvinger op, echt hilarisch We mogen over een paar weken terugkomen en dan moet ik van te voren veel suikers eten voor een actief babytje. Ik ben benieuwd.
Yep, tweemaal voor niks gekomen. Nou ja, niks.. bij de eerste echo bleek dat ie achter lag in groei en heb ik het advies gekregen minder te gaan werken en rust te nemen (is allemaal goed gekomen, hij ligt nu mooi op schema). Hij lag telkens met zn handjes voor zn koppie.. een paar dagen later hadden we een herkansing-echo, maar ook toen lag meneer met zn handjes en zelfs een voetje voor zn koppie , hoe hij eruit ziet blijft dus nog even een verrassing! Ow, hij stak wel even zn middelvinger naar ons op (zie album) Nu al een eigenwijsje menneke dus
Hier ook een eigenwijsje . Het lag precies met de rug naar voren, dus gezicht niet in beeld kunnen krijgen. Wel ook rondje bewogen/gesprongen maar mocht niet baten. Wij mogen ook terugkomen, maar dan wel voor 10min om het gezicht in beeld te krijgen. Wij hebben dus wel al een gedeelte van de DVD. gr vruchtje
ben toen ik zwanger was van dévana 3x terug geweest. ze lag telkens met haar hoofdje tegen haar borst aan. helemaal inelkaar. dus het komt wel goed hoor. was bijna 30 weken toen ik eindelijk mijn 3d echo had van mijn meissie.
Mijn oudste lag bij de pretecho ook met zijn vuistjes voor zijn gezichtje. Pas in de laatste 10 minuten haalde hij eindelijk z'n handjes weg, zodat we een goed beeld kregen. Anders hadden we terug mogen komen. Volgende week pretecho voor nr. 2 met 29 weken. Ik hoop dat die een beetje beter meewerkt.
Heb van de week ook een pretecho gehad. Bij mij hielp de kleine juist heel goed mee ,maar heb niet echt een 3D beeld gekregen. Placenta ligt namelijk aan de voorkant en kleintje lag er heerlijk met de helft van gezichtje in. Mag in week 31 nog een keer terugkomen om te kijken of het dan wel lukt.