Vandaag mochten we weer naar Babyview voor een 3/4D echo. Alleen, de kleine was het er niet mee eens! We hebben het gezichtje niet mogen zien, hij had de hele tijd z'n armen ervoor, en soms bijna 1 hele hand in z'n mondje Ook het plassertje mochten we niet echt zien, want hij hield de beentjes stijf tegen elkaar aan. Volgende week zaterdag mogen we terugkomen om het nog eens te proberen. En toch vond ik het geweldig om de kleine weer te zien, lekker eigenwijs ventje is het Qua groei ligt ie prima op schema: Precies 25 weken en 2 dagen.
hoi sandra, jammer dat hij zich niet goed liet zien. maar nu kan je volgende week zaterdag lekker nog 1 keer genieten. gr chantal.
Hey Patroeschka, ik heb nog geen foto's op cd staan, die krijg ik pas de volgende keer mee. Ik zal proberen om er digitale foto's van die wat ik heb meegekregen te maken. Vandaag zijn we dus voor echo 2, poging 2 gegaan. We hebben al wat meer van het gezichtje mogen zien, maar nu lag ie lekker met z'n hoofd in de placenta! Ook de benen zaten weer stijf tegen elkaar, dus veel hebben we niet gezien. De kleine liet zich ook niet verplaatsen, maar bleef lekker liggen waar ie lag. Nu mogen we aanstaande donderdag terug voor de laatste poging, dus hopen dat we dan echt wat zien We hebben wel wat fotootjes meegekregen, waar je het gezichtje een klein beetje op ziet.
Jij hebt ook al zo'n eigenwijsje! Wij hadden de 20 weken echo en de kleine lag met z'n hoofd richting ons en beentjes stijf op elkaar. Dus helaas geen mooie foto en een weten we niet wat we krijgen. Hopelijk bij de pretecho meer geluk. Succes volgende week! Ik hoop dat hij dat wel mee wil werken!
jeetje wat een eigenwijsje. ik heb gehoord dat je wat cola moet drinken voor je gaat dan gaan ze veel bewegen. hoop dat je donderdag meer te zien krijgt. gr chantal.
Nou ik ga over een uurtje maar eens een glaasje cola drinken dan, kijken of het helpt! Om kwart voor 10 gaan we voor de laatste keer, want driemaal is scheepsrecht. Ik hoop echt dat hij zich wil laten zien.
Nou, gelukkig hebben we weer meer mogen zien. Het gezichtje hebben we niet echt van voren mogen zien, tenminste dat staat niet op de foto's. Wel op de dvd gelukkig, daar zie je meer op dan op de foto's. We hebben zelfs een plasje gezien! Ze ging naar de blaas, die was helemaal vol. Toen naar beneden, en zag je de vlokken wegschieten door het vruchtwater. Weer naar de blaas, die was zo goed als leeg! Echt grappig! Telkens kwam weer dat beentje voor het gezicht, of een arm/hand ervoor. Maar toch zijn we blij met deze laatste echo. De leukste foto's heb ik in mijn album gezet. En nu moeten we nog 12,5 week wachten tot we die kleine in het echt mogen bewonderen!
Ja die vrouw is inderdaad een kletskous Maar ze legt alles heel goed uit vind ik. Gisteren zaten er mensen voor ons, en daar zei ze niet zoveel. Bij hun was trouwens de derde echo niet gelukt, dus ik kreeg het al een beetje benauwd. Maar we mogen niet klagen vind ik. Shelde, we weten het geslacht al vanaf 18 weken toen we de eerste 3d echo hebben gehad. Het probleem bij de volgende keren was, dat die kleine het niet meer liet zien dus hebben we het niet vol in beeld gekregen!
Hoi hoi Wij zijn gisteren bij babyview geweest en ook wij hebben een eigenwijsje in mijn buik zitten. Eerst lag het kindje met het gezichtje in de navelstreng. Na veel schudden en helemaal op mijn zij gedraaid te zijn kwam het gezichtje naar voren, maar legde het kindje de handjes voor het gezicht. Toen moest ik gaan springen en lopen en wiebelen en na 20 minuten hadden wij gelukkig een gezichtje helemaal in beeld. Het duurde geen 3 echo´s, maar ik kreeg het wel eventjes benauwd! Ik dacht al ja hoor dat lukt nooit, maar uiteindelijk hebben we toch kunnen zien dat mama´s neus en bolle wangen en papa´s mond er erg mooi uitzien, hahaha! Wat is het prachtig om je kindje zo mooi te zien al zit het in je buik! Voordeel was wel een dvd van ruim 35 minuten en 41 foto´s! En het allerleukste vind ik toch wel dat we nu weten wat het gaat worden! We zijn er helemaal gelukkig mee! Ik vind het nu ontzettend vervelend dat we nog 12 weken moeten wachten, voordat we ons kindje eindelijk in het echt kunnen bewonderen! Liefs Liselotte
Mooie foto's hoor. Bij mij was het ook alleen van de zijkant op de foto's maar dan zie je het profiel toch mooi. Ik vind je foto's heel duidelijk. En nu een poosje wachten op het "eggie".
Nou ik moet woensdag ook voor de 2de keer terugkomen want vandaag had ze of haar benen of haar armen voor haar gezicht. Ik heb haar wel zien drinken en gapen. Zo grappig dat zij echt in mijn buik zitten. Ik hoop wel dat de 2de keer gaat lukken want volgens mij doen ze bij babyvision geen derde keer.