3D-echo op 26 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Noushis, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hai nina010..

hoe was je echo? heb je je mannetje goed kunnen zien?

het spijt me zo van mijn echos dat ik die niet optijd in mn album heb kunnen plaatsen zodat jij ze nog even kon zien.

hoop echt dat jij leuke fotootjes heb.

2. lennylenn

hallo jolanda!

het is dan idd het mooist om rond die tijd een 3d echo te laten maken. tot 28 weken geloof ik was het het leukst. jij ook alvast veel plezier dus. de mijne kostte 95 euro voor 23 fotos (wel zwart wit) een dvd (gratis meegekregen omdat onze echo niet zo leuk was) anders kostte die nog eens 15 euro en een cdrom.

geniet ervan en hopelijkz ien we jouw fotootjes binnenkort in je album

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    ja was heel bijzonder!
    de kleine was erg rustig..wat ik al dacht gezien hij me vannacht wakker had gehouden.
    Hij lag met 1 voetje in zn gezicht :confused:( bijna met zn grote teen in zn neusje haha) en een handje erbij.. wat zijn ze lenig he? haha
    ik heb wat gelopen en gesprongen maar ze bleven beetje in de buurt van zn gezichtje. ondanks dat toch paar foto's met zn gezichtje erop.. echt een lieverdje. ze wist me al te vertellen dat hij al een lekkere dot haar op zn bolletje heeft :) dat word met babyhaargel in de weer gaan, leuk!!

Mijn man scant de foto's deze week in en dan zal ik ze in mn album plaatsen.

Zo zie je maar tis ook beetje geluk of de baby wel 'goed' ligt voor de foto.

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    ik heb net ff snel foto's gemaakt met mn telefoon van de echo foto;s.. geen super mooi beeld maar ja dat komt dan nog met die scans, Kunnen jullie iniedergeval even naar mn mannetje kijken waar ik apetrots op ben :)
    staan in mn album

5. lennylenn

oow wat goed dat je wel leuke echos heb!!! hahah ja ze zijn idd errrg lenig die kleintjes! de mijne heeft ook al wat haartjes op zn bolletje zei ze hihih dat vond ik wel erg leuk.

ik heb ook ff in je album een kijkje genomen en je fotootjes zijne cht superleuk zeg!!! van de week krijg ik de cd rom van mn schoonmoeder terug dan kanik ook ze mijn erop zetten. maar jouw fotootjes zijn echt veel duidelijker dan de mijne en wat leuk dat ie ook nog even gaapte zeg hahaha. de mijne lag alleen maar rustig te slapen. deed helemaal niks alleen een schopje geven maja dat zie je natuurlijk niet.

nou dat was dan ff de laatste keer dat we ons mannetje gezien hebben..de eerst volgende keer is pas met de geboorte.

Share This Page