Hartactie en een vruchtje van 3,2 mm.. 1 week achterstand?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Elegance, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Ik zou graag ervarngen van jullie willen horen wat betreft het achterlopen van het termijn..
    Ik heb op 8 april een posi zw test gehad en had mijn nod op 12 april.. ik heb ook altijd een cyclus van 26 dagen en gebruikte ovu testen.. ik zou dus vandaag 7.1 week zwanger moeten zijn geweest..

Vorige week is ivm een eerdere mk en geen kwaaltjes een echo gemaakt met 6.3 weken..
    Toen was een veel te klein vruchtje te zien van 2,3 mm.. wat zou overeenkomen met 5,5 weken.. we kregen 1%kans dat dit goed zou gaan aflopen aangezien mijn korte cyclus en vroege posi test..

Vandaag hebben we weer een echo gekregen waarbij het vruchtje wel gegroeid is. 3,1 mm.. wat overeenkomt met 6 weken zwangerschap.. en ook hebben we hartactie gezien..

De gyno liet ons weten dat we ons niet teveel zorgen moeten maken en dat waarschijnlijk ondanks de vroege posi test ik toch nu pas 6 weken zwanger ben.. Volgende week heb ik weer een echo, maar ik ben er niet gerust op, vind ik het gek dat het vruchtje in 5 dagen pas 1 mm gegroeid is ondanks dat in die 5 dagen het hartje is gaan kloppen.. heeft iemand hier ook ervaringen mee?

groetjes Ele

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb weleens begrepen dat het groeien in de eerste weken heel variabel kan zijn. Daarnaast kan je kleintje er vele malen langer over gedaan hebben om in te nestelen. Ik denk dat het gewoon goed zit!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik kan je niet helpen maar wil je heel veel suc6 wensen. Het is al heel positief dat er hartactie is. Laat je het ons weten?

Deel Deze Pagina