baarmoeder te groot

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jesje1982, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi dames

ik ben vandaag bij de vk geweest en toen hebben ze mijn baarmoeder gemeten en die was toch wel erg hard gegroeid. hij heeft zeg maar de grootte van iemand met een zwangerschapsduur van 36 weken, terwijl ik pas 33 weken ben. nu moet ik morgen op suiker prikken, omdat het kan zijn dat ik zwangerschapssuiker heb. ik heb tijdens mijn zwangreschap al 2 keer eerder op suiker moeten prikken i.v.m. suiker in de familie en de laatste keer zat ik al op het randje.
    zitten er nu ook risico's aan zwangerschapssuiker en mocht ik dat hebben wat gaan ze dan doen? wie heeft dit ook gehad en kan mij hier meer over vertellen?

alvast bedankt!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

even denken je word dan over geplaatst naar een gyn en moet in het ziekenhuis bevallen daarna gaan ze naar je dieet kijken en kijken hoe erg het is en of je moet spuiten

hier kun je ook wat lezen
    Zwangerschapsdiabetes | Diabetes Fonds

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    mijn baarmoeder waso ok t egroot voor het termijn ook suiker geprikt en niks aan de hand nu is het allemaal bij getrokken ws groeispurtje en de kleine is wat groter dan gemiddeld maar dat was mn eerste ook die was bijna 8 pond tweede 7pond en daar vonden ze ook dat mn baarmoede groot was terwijl hij dus een stuk kleiner was

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    bedankt voor jullie reacties! ben net terug van de 2de keer prikken en toen was het 7,5. de vorige keer was het 7,9 en toen was er niks aan de hand, dus neem aan dat dat nu ook zo is. ze zal dus idd wel flink aan het groeien zijn hihi

5. Bri

Bri Niet meer actief

Het hoeft idd niets te betekenen, een grote baarmoeder. Had ik ook beide keren, en beide keren op suiker geprikt en dat waren gelukkig normale waardes. Blijkbaar groeit mijn baarmoeder makkelijk in de hoogte... Kindjes hadden normaal geboortegewicht (zo rond de 7,5 pond in de 41e week).

Bij jou zo te zien ook een goede waarde, dus niks aan de hand. Wel goed dat ze het in de gaten houden, toch?

Deel Deze Pagina