3D echo vind ik dus helemaal niets he...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jdbaby, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben de enigste uit mijn vriendenkring die geen 3d echo heeft laten maken.
    Vind het net een gesmolten E.T.
    Gewone echo vind ik geweldig, maar een 3d vind ik er echt eng uit zien...

Ben ik de enige? haha

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi, zou dachten wij er ook over hoor! (en mijn vriendin/zus ook, dus we waren niet de enigste...) Vind een gewone echo ook veeeeel mooier en minder 'eng' (eng is een groot woord natuurlijk, maar je snapt me wel!) Onze pretecho was dus gewoon in 2d hoor!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik vind het een beetje raar, je ziet gewoon je kindje...

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    E.T.? Dat vind ik echt een erge uitspraak die je daar plaats.

Ik heb er geen woorden voor.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat de ene mooi vind kan een ander niet mooi vinden toch? En tja, een alien is mss wel erg overdreven, maar ik snap wel wat de TS bedoeld! Soms ligt de kleine bv met z'n hoofdje helemaal tegen de placenta aan en dat geeft een vervormd beeld op dat moment. Tuurlijk is het je kindje en is het geweldig hem/haar zo te kunnen zien! Een waar wonder! Maar als je dan toch mag kiezen, doe mij ook maar 2d hoor!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat is hier nou eng aan? Ik vind het mooi!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kijk maar eens in mijn album en zeg dan nog eens dat het een gesmolten ET is....
    Snap best dat je het niet mooi vind hoor, maar zo dacht ik bij de 1e ook en nu ik het toch heb laten doen baal ik ervan dat ik het bij de 1e niet heb gedaan...

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik stop maar met reageren, kan niets goeds zeggen volgens mij! :) Iedereen mag het zelf weten toch? De ene vind het mooi de andere niet... wat maakt het uit? :(

Ik hoop binnen een heeeeeeele korte tijd onze kleintje in het echt te mogen zien, dat lijkt me nog het allerallerallermooiste.....

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik begrijp wat je bedoeld, ik vind het ook een eng gezicht een 3d echo.

Ik denk niet dat TS het persoonlijk naar iemand toe bedoeld, dus een beetje met een korreltje zout nemen over ET. Ik begrijp wat ze bedoeld.

10. Die van men vriendinnen zijn dan ook nog eens in het oranje roze en zo bobbelig...
    De opmerking gesmote ET heb ik van mijn vriend, vind wel dat hij gelijk heeft sorry.

Ik ga effe de foto's bekijken

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij hebben ook een 3D echo laten maken en die was ook oranje en het was de mooiste echo die ik ooit heb gezien. Haar gezichtje was super duidelijk en haar handjes en zo ook. Had niets met E.T. of wat dan ook te maken. Maar iedereen zijn ding toch.

12. sorry, begrijp dat jij het mooi vind en je er heel trots op bent maar ik blijf het niets vinden....

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij houden het ook op de gewone echo's omdat we ook nog groeiecho's krijgen en we een beetje krap bij kas zitten, anders zou ik het wel doen denk ik :)

14. Ben een rotterdammer, zeg wat ik denk. Schikken sommige mensen een btje van.... :eek: Bedoel het niet grof...

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

he mama kitty: zie dat jij ook je echo bij drechtsteden heb laten maken. ikke ook :D

16. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    waar slaat dat nouw weer op dat je dan en rotterdammer bent?¿ vind ik nou echt onzin!

Veder vind ik een pretecho super mooi!
    Tis mijn kleine ook al lijkt hij dan op een gesmolte e.t Ik vind hem prachtig!

17. fonkel

fonkel Lid

19 nov 2008
    10
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dit vind ik wel een heel erg overdreven reactie. Laat haar het lekker niet mooi vinden. Ik heb laatst mijn 2 d echo aan mijn zussen laten zien en die zeiden ook allemaal: hij ziet er een beetje uit als E.T. zo! Niet zo overgevoelig doen, joh!

18. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oei laten we het gezellig houden :D

19. hhahah zwangerschapsdrama zeg, dacht dat ik op het moment gevoellig was....
    zijn wel ergere dingen hoor...

Speciaal voor de mensen die zich aangesproken voelen.

"Ik vind de vorm niet heel erg prettig om naar te kijken, omdat het wat vertekent"

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ligt er helemaal aan in welk stadium je de 3d doet...niet voor de 25w in ieder geval. ;)

Deel Deze Pagina