Wij vinden het ook eng, bij sommige vind ik het mooi en ziet het er dus gewoon uit, maar bij sommige zie je zo goed de skeletbouw zeg maar en vind ik het er eng uit zien.
Ja en dacht stel dat ik het van me eigen kindje ook niet zo mooi vind, dan heb ik een raar beeld voor me. Ga ik erover dromen... 2D was geweldig, heb um op dvd
Gelukkig verschillen we met z'n allen. Ik vind mijn reactie totaal niet overdreven, en blijf erbij. Je kunt dingen op zoveel andere manieren zeggen. Dus laat me zeggen wat ik wil JOH!
Ik vind ET anders best schattig Maar ik vind de 3-d echo's ook 'eng' hoor. Vind het er maar vreemd uitzien. Bij 2-d vind ik het nog wel leuk omdat je de omtrek meer ziet dan echt het gezicht. Ik vind het ook een beetje een raar idee dat je echt het gezicht van je kindje kan zien. Nee het is aan mij niet besteed..
Ik ben zoiezo blij dat hier een topic over geopend is, dacht dat wij (mijn man en ik) zo'n beetje de enige waren van wie het niet zo hoeft. Mijn man vindt 't ook een beetje griezelig en ik kan wel wachten tot maart om m'n kleine te zien maar het is dus niet vanzelfsprekend dat iedereen een 3D-echo wil, in mijn vriendenkring doet ook iedereen het nl. Ieder z'n ding dus
Ik ben er ook niet zo'n fan van, hoor... M'n vriend wil het wel graag, dus we gaan het wel laten doen. Ik vind het niet eng ofzo, maar k zou gewoon het geld er niet voor over hebben denk ik... Maar goed, ik denk er misschien anders over als ik een 3d echo van mijn druktemakertje heb...
hihihihihihi ik heb 3 x een pretecho laten doen ,er zitten echt hele mooie foto,s bij hoor,maar sommige hahahaha ik heb 1 foto en daar lijkt ze op een hamster echt super grappig!hamsterweken whaaaaaaaaaaa nog 9 weekjes kan ik eindelijk echt naar haar kijken .....
Gelukkig kan jij er ook om lachen.... Vind het best moeilijk. Iedere keer komen me vriendinnen aan met zo'n foto en dan zeg ik toch maar eerlijk dat ik 2D leuker vind....
haha ik moest wel lachen om dat et gedoe. maar ik heb ook op sommige 2d echo's dat ik zeg kijk een aap in me buik. of ik roep ook wel eens dat het net een liggend skeletje is ieder zijn mening ik wil juist geen 3d omdat ik vind dat het het hele profiel al weer geef hoe je kindje er uit gaat zien als je het laat in de zwangerschap zal doen. ik wil dat dat een verassing is hoe hij eruit gaat zien wel heb ik een groei echo 2d dus van 36 weken in me album van profiel zo zie je ook hoe hij eruit ziet en die vind ik dan wel weer mooi .
Hihi, ja ik begrijp je wel een beetje hoor! Ik schrok ook nogal van sommige beelden, vooral van de neus! Wij hebben allebei helemaal geen grote neus, dus ik ga er maar vanuit dat het inderdaad een vertekening is Verder vind ik t wel een heel schattig plaatje hoor! Maar een evt volgende keer zou ik t denk ik niet meer doen. Sowieso hebben we eerst 20 minuten alleen maar handjes, voetjes en navelstreng gezien, omdat ze die allemaal voor dr gezicht hield. Dat schijnt ook heel veel voor te komen. Dus uiteindelijk maar 10 minuten plezier gehad voor 90 euro. Al heb ik dat er wel voor over.
haha ik noemde hem aapje en skeletje wou al zeggen worden ze echt niet anders van haha al moet je het ze neit zeggen als het geboren word whahahahhaha maar het is toch gewoon zo je mag denken/zeggen wat je wilt dus gewoon doen hahaha toen het nog pril was was het een kikkervisje
Ik snap wat je bedoeld... Je hoort mij op een gegeven moment op de band ook zeggen, goh lijkt E.T. wel.... Ik vind zelf dat ik wel mooie foto's heb (volgens mij staan ze nog in mn album) ze is altijd al wat voller geweest, hihi. En we zijn wat later gegaan. Bij 28 weken geloof ik. Je ziet gewoon hoe ze er nu uitziet zeg maar...
Ik vind maar heeeel weinig baby's de eerste week knap. Gek he moet jij eens 9 maanden in bad liggen. Na een weekje krijgen ze vorm en lijkt het pas echt op een babytje...
Ook zoiets. Bij men vriendin zeiden ze van de echo, word een klein babytje max 6 pond en der kwam een 8 1/2 ponder uit :d Oeps....
Bij Sasha viel dat wel mee.... Die was al aardig uit de kreukels toen ze geboren werd hihi.... Iedereen die dr zag, dacht dat ze al 4 weken oud was Staat een foto in mn album, met als tekst Sasha 2 uurtjes oud.
mijn vriend verdiept zich er sinds een poosje ook in, en die liet er een paar zien met de reactie van hem: lijkt net een gremlin! sommige zijn ook echt niet mooi hoor! een beetje eng idd. maar ik heb ookecht super mooi gezien! dus ik ga gewoon voor die mooie