3D echo vind ik dus helemaal niets he...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jdbaby, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn vriend vind die 3d echo ook maar aliens hoor.
    Hij kan het gewoon niet mooi vinden.
    Zijn kindje wel, maar die beelden hahaha...
    Hij zegt ik wacht wel tot hij/zij geboren is, dan is het pas echt mooi..
    Weet nog niet of ik een 3d echo laat maken.
    Maar denk het wel.

En dan moet mijn mannetje (of hij wiltof niet) toch echt naar die alien kijken hahaha.

2. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

eerlijk gezegd vind ik 3 d echo's ook maar eng als je beebje teveel beweegt en ze nemen dan een foto lijkt ze misvormd .

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind het meestal ook maar niks, en ik vind ook dat je best mag zeggen dat je het op een gesmolten E.T. vindt lijken. :D
    Beetje overgevoelige reacties soms hoor.

4. Ja ach ik heb ook wel eens van die dagen dat ik me alles aantrek... Maar meestal hou ik dat voor mezelf...

Vind het wel grappig eerlijk gezegt die opmerkingen...

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Snap het ET-beeld van TS helemaal hoor.. snap ook niet dat mensen zich hier door "aangevallen" voelen, want ze vraagt naar mensen met een soortgelijke ervaring/mening, als je dat niet hebt, dan reageer je toch niet :)

maar goed..
    Aan de ene kant vind ik een 3d echo wel mooi, want je kijkt naar je kindje.. maar aan de andere kant het vervormd vreselijk..

Een vriendin van mij heeft pas haar 3d echo gehad, en daar zagen ze dat het kindje een wel erg grote neus had.. (kan ook wel, ze heeft zelf een filnke gok :) ).. en ze is eigelijk een beetje "teleurgesteld" dat ze dit nu al weet (voorzover de beelden echt kloppen mbt vervorming enzo)

Dus ja.. ik weet niet of wij een 3d echo zullen doen.. lijkt me mooi, maar als ik het laat in de zwangerschap ga doen kan ik ook wel een paar weekjes wachten denk ik dan :rolleyes: koop liever kleertjes voor dat geld haha :)

6. Is wel lullig van die neus, te bedenken dat babys van een mini neusje hebben...
    Die van ons heeft iig korte pootjes, pappa's schuld hahah

7. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    op mijn echo vond ik de neus ook groot ,dus ik zei tegen die vrouw ze heeft toch geen grote neus he!
    zei zij van niet ze vertelde dat de neus in het begin sneller groeit dan de rest waardoor die latijd iets groter lijkt ...
    dus die vriendin hoeft zich nog geen zorgen te maken en ach wat maakt het ook uit als ze maar gezond is mijn prinses ..

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik dacht juist dat ik t eng zou vinden maar integendeel.
    Bij Denyce was ik dan ook al 29 weken toen ik een 3-d liet maken en bij Jadey 23 weken een 4-d.
    VOnd t erg mooi beide keren.
    Wil t nu weer doen zo vlak voor de kerst :D

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Heb niet heel t topic gelezen hoor....

maar bij al mijn 3d echo's...
    met 18, 25, 27 en 32 weken is echt gewoon een baby te zien...
    van mini-baby.... tot gewoon baby...

niets engs aan... niet in de wand.... etc.. etc...
    Nu moet ik wel zeggen dat de echoscopiste zei dat mijn kinderen er exceptioneel goed voor lagen!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dat had ik op de gewone 2-D haha
    Ik dacht dat ie echt een ludo neus had en een groot voorhoofd haha maar bij de andere 2-D echo sprekend t neusje die mn oudste ook heeft haha

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

op de 2d pretecho met 23 weken zagen wij dat de kleine het dopneusje van papa heeft! Hihihihi zoooo schattig!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

"Gesmolten ET"?! :confused: :confused: :confused:

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hahahah ET! :)
    Ik snap wel wat je bedoelt, bij onze 3D echo zei ik ook 'goh het lijkt wel een Aliën!'

Dus ik vind 'm wel lollig! ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

15. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    hahaha, heb toch echt even smakelijk gelachen toen ik dit topic las.. Wij hebben ook gekozen om geen 3-D echo te laten maken. Ik begrijp helemaal wat de TS bedoelt en vind de benaming juist wel erg grappig. Komt misschien wel omdat de baby gewoon nog niet "af" is in de buik, de verhoudingen kloppen nog niet allemaal enz. Ach, nog een paar weekjes dan kunnen we haar echt bekijken .. ik wacht daar wel even op :)

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

degene die de opmerking gesmolten ET maakte kijkt zeker graag naar Hans Teeuwen :) mijn man zegt het ook vaak hoor ;)

Ik vond trouwens die 3D echo's (toen ik nog nooit zwanger was geweest) ook niets. Nu heb ik hem van mijn eigen kindje en dan is het toch wel heel speciaal ;)

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vind 3D foto's ook niet mooi...

Lijkt mij veel leuker om te wachten tot na de bevalling om je kindje te zien.

18. Jep hansje is cool :D

Ben een flap uit.. Het leven moet spontaan blijven :D

19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mijn oudste vond ik het vantevoren ook wel een beetje eng gezicht, als ik foto's op internet bekeek. Maar mijn eigen babietje was heeeeeeeeel anders, echt helemaal geweldig om te zien. En later herkenden we hem ook direct van de foto's, dus de beelden waren blijkbaar toch wel erg goed gelijkend. Deze keer gaan we het dus ook zeker weten weer laten doen.

Als je bang bent dat het skeletachtig is, kun je misschien beter wat later in de zwangerschap gaan. Vanaf ca 24/25 weken krijgen de baby's wat meer spek en dan gaat het bottige er wel af en krijgen die koppies wat meer vorm.
    Maar als het niks voor jou is, doe je het toch gewoon niet. Het is niet verplicht of zo.

20. De enige verrassing voor ons is met de bevalling hoe het eruit ziet en ben daar zo benieuwd naar!

Deel Deze Pagina