Ik vind ze juist ook erg mooi. is het nou de bedoeling dat je die 3d echo zelf betaald? Of wordt dat ook vergoed?
nee 3D moet je zelf betalen, alleen de termijnecho en de 20 weken echo worden vergoed, en dan natuurlijk alle echo's op medisch verzoek, die worden ook vergoed
Ach ik vind het wel schattig hoor "een gesmolten ET" haha moet er mee lachen kom op dames zie er de humor van in neem jezelf niet TE serieus. het is gewoon haar cup of thea niet, ik vond ze voor mijn eerste zwangerschap ook niet allemaal even geslaagd eruit zien maar vond die 3D van mijn dochter HELLEMAAL het einde haha. Ik zeg nu ook wel eens Freggel tegen mijn buik, daarmee bedoel ik ook niets vervelends.
ET, ik lig helemaal dubbel hier... Ben het er wel mee eens, want toen ik voor het eerst een 3d zag had ik ook iets van jaiks... Ik heb bij mijn zoontje dus nooit een 3d laten maken, ni krijgen we er een kado van mijn zorgverzekeraar en laten we het doen. Maar pas rond de 26/27 weken als beeb inderdaad wat meer spekjes heeft.