Hey, Ik ben nu ruim 23 weken zwanger,en de zwangerschap gaat goed. Alleen heb ik al 4 weken last van mijn rechter ribben. de gynacoloog heeft al mijn nieren,lever en galblaas onderzocht met een echo,ik heb inmiddels al de uitslag gehad van die echo en alles is gelukkig helemaal goed met mijn lever en mijn nieren en galblaas. de gynacoloog zei:je zal wel een spiertje verrekt hebben...en het komt door de zwangerschap dat ik veel pijn in mijn ribben heb zei de gynacoloog,omdat mijn baarmoeder nu veel hoger zit door de zwangerschap. Maar ik blijf veel pijn houden aan mijn rechterribben. Zijn er hier mensen die last van hun ribben hebben tijdens de zwangerschap.? We gaan 18 november om 16:50 voor controle naar de verloskundige. Moet ik nog eerder de verloskundige bellen dat die pijn in mijn ribben maar aan blijft houden.? We horen het wel. Liefs Steffan en Janneke
ik heb het gehad bij me eerste zwangerschap op echo,alles oke nog geen 4dagen later gingen we op pretecho,bleek meneertje te zijn gedraait,in stuit,en zijn hoofdje lag tegen me ribben,heerlijk daar kwam dus mijn ribpijn vandaan
Hey Op de 20 weken echo die we hebben gehad lag ons kindje met het hoofdje naar beneden. Met de 20 weken echo zagen we ook dat we een dochtertje krijgen,echt heel leuk. Het is ons eerste kindje. met de 20 weken echo zagen we ook dat alles goed was met ons kindje. Maar met de 20 weken lag ze dus met haar hoofdje naar beneden,maar ze kan nu wel tegen mijn ribben aan liggen. 13 december gaan we voor een pret echo,wel weer spannend hoor. Ik word soms echt gek van die pijn in mijn ribben,ik heb het al 4 weken die pijn. Liefs Steffan en Janneke
ja het kan zeker heel pijnlijk zijn ja weet het nog goed bij toen hoor en als hij dan wou bewegen dan knalde hij steeds met zijn bol tegen me ribben,oei dat voelde je wel heb vanaf 6,5 maand tot einde ermee gelopen,was bij dat hij eruit was op den duur na bevalling(keizersnede) heb k nog ruim 8weken lang last van pijnlijke ribben gehad veel plezier met je pretecho
Mijn rechter rib is al 3 maanden gekneusd. Op dit moment heb ik echt helse pijn. De onderste ribben zweven een btje waardoor hij van zijn plek kan gaan. De baby schopt er bij mij ook nog eens tegen en ik voel het soms gewoon kraken als ik buk. Goed rechtop gaan zitten is echt het enige wat je kan doen. Bij het indalen word de pijn iets minder.. Sorry kan het echt niet positiver vertellen...
volgens mij blijf ik tegen de verloskundige zeggen dat ik z,on last heb van me ribben (ze zegt dat dat erbij hoort) heb het ook al vanaf 24 weken! * NU word ik er soms snachts wakker van of kan ik er niet door slapen! Mijn vriend zegt waarom ga je niet naar de dokter tja mijn kindje ligt er tegen aan en schopt er tegen aan dus opzich begrijp ik wel waarom het z,on zeer doet! Maandag moet ik weer naar de vk geef het gewoon weer door! liefs