Het is weer bijna zover het eurosong festival. weet niet of ik naar de halve finale kijk. Maar zaterdag wel, wil weten wie wint. Denk dat turkije wel goede kans heeft met kenan dogulu met shake it up sekerim. ben benieuwd wie jullie goed vinden.
ik vind het liedje van edsila ook wel erg goed maar dan wel de nederladse versie hahaha alleen zullen we die niet horen. ik zit dan in duitsland dus zal we niet veel van zien... liefs marieke
nou heb net ff alle landen gezien...tis weer triest triester triestst! hahaha vooral die travestiet weer... die zal wel gaan winnen net als die dana international toen... ach...t was ooit leuk toen iedereen in eigen taal zong en t nog niet een politiek spelletje was... wij zullen helaas nooit winnen als zijn we nog zo goed en hebben nog zon leuk liedje! die landen daar stemmen toch allemaal op mekaar!
volgens mij niet eens "vriendjes"politiek, maar gewone politiek! Maar toch vind ik het leuk om het een beetje te kijken, anders kan je bijna niks meer doen!
ik ken idd alleen nl, turkije en belgie, tot nu toe. moet idd zeggen dat er veel vriendjespolitiek in op gaat dat klopt. maar ben stiekem toch benieuwd
Ik ben al jaren geleden gestopt met kijken. Na een aantal keer gehoopt te hebben dat het misschien toch om het liedje gaat en niet om je 'vriendjes', heb ik het maar opgegeven.