Gisteren hebben we voor het eerst het hartje van ons kindje kunnen horen. Deze lag rond de 155. Nou hoorde ik laatst dat rond de 14 weken zwangerschap de baby vaak een hartslag van 200 (?) heeft?. Ik weet wel dat de hartslag rond de 20 weken tussen de 120-180 ligt. Maar nu begin ik dus te twijfelen. Weten jullie de hartslag van je kindje met 14 weken zwangerschap?
Ik zou dit soort dingen aan je vk vragen hoor. Het moet w.s. tussen bepaalde aantallen zijn. Bel ze anders even, dan ben je meteen gerust. Elmo
ik had met 13,5 week controle en toen was haar hartslag 159/160 En met 18 weken ook nog keer controle en toen wastie 133 geloof ik En van mn zoontje weet ik het niet meer die was volgens mij wat lager maar in iedergeval niet boven de 180.
Ik heb laatst het harte gehoord bij de verloskundige. Ik was toen 16 weken zwanger en de hartslag hoort tussen de 130 en 160 te liggen. Ons kindje was volgens de versloskundige erg druk, want af en toe haalde het zelfs de 200. Geen reden tot piekeren dus
die kleine van ons zit altijd rond de 140, heb er nog niks van gehoord, dus zal wel goed zitten. anders hadden ze het vast wel gezegd.
als je beebje slaapt heeft hij zij ook een lagere hartslag is normaal hoor. je kan ook pas wat zeggen na een langere tijd luisteren en niet 3 minuten. ik heb vandaag nog aan de CTG gelegen, en de hartslag varieerde van 125 tot 180. was helemaal perfect zei de gyn